Nano influencerek stratégiai szerepe az élelmiszeriparban

Nano influencerek stratégiai szerepe az élelmiszeriparban

A digitalizáció korában, amit a gyorsan fejlődő technológiák és a folyamatosan változó fogyasztói preferenciák uralnak, az élelmiszeripar alapvető változásokon megy keresztül. Ennek az átalakulásnak az egyik kulcseleme a közösségi média, amely nemcsak a fogyasztói véleményeket és preferenciákat formálja, hanem ezeknek a változásoknak a fő hajtóereje is. Ebben a dinamikus környezetben a hagyományos marketing módszereket fokozatosan leváltják az innovatívabb és interaktívabb megoldások. Ezen belül különleges szerepet töltenek be a nano influencerek, akik ugyan kisebb, de annál elkötelezettebb követői csoportokkal rendelkeznek, így nagyszerű potenciált rejtenek a stratégiai és rendkívül hatékony marketing eszközök sorában.
Az online marketing sikere számtalan tényezőn múlik

Az online marketing sikere számtalan tényezőn múlik

Vállalkozásunk hosszútávú eredményessége sok mindenen múlik, ám az egyik legnagyobb befolyása kétségkívül az internetes jelenlétünk hatékonyságának van.
A feat. nyerte a CHERRISK nemzetközi stratégiai-kreatív tenderét

A feat. nyerte a CHERRISK nemzetközi stratégiai-kreatív tenderét

Az ügynökség 2022-től lead szerepkörben felel majd a német- és magyar piacokon egyaránt működő, innovatív biztosítási platform teljes márkakommunikációjáért.
Új globális stratégiaalkotási eszközök a Rakuten Viber jóvoltából

Új globális stratégiaalkotási eszközök a Rakuten Viber jóvoltából

A Rakuten Viber a globális stratégiájának a kiterjesztése mellett döntött, méghozzá egy nagyratörő elképzelés apropóján. Ennek értelmében lehetséges lesz bármilyen méretű üzleti vállalkozások számára, hogy stabil digitális jelenlétet építsenek ki, növelhessék ügyfeleik elköteleződését és ösztönözzék az értékesítést.
Új irányítási stratégiákban gondolkodnak a belföldi cégvezetők egy felmérés szerint

Új irányítási stratégiákban gondolkodnak a belföldi cégvezetők egy felmérés szerint

A munka és a magánélet egyensúlya ma sokkal fontosabb, mint a járvány előtt volt.
1/2