Sportmarketing Nap 2022 – Hogyan válnak a magyar sportsikerek üzleti értékké

Sportmarketing Nap 2022 – Hogyan válnak a magyar sportsikerek üzleti értékké

A sportszakemberek számára ingyenesen biztosított esemény idén személyes jelenléttel, a Groupama Arénában valósult meg.
Streaming vs. TV harc a sportközvetítések piacán

Streaming vs. TV harc a sportközvetítések piacán

Hamarosan sokkal izgalmasabb közvetítésekre lesz szükség a mai tizenévesek igényei miatt – véli Éless Dénes a Budapest Honvéd FC marketing vezetője.
Neves hazai és nemzetközi eladók részvételével rendezték meg a Szerencsejáték Zrt. első online Sportmarketing Napját

Neves hazai és nemzetközi eladók részvételével rendezték meg a Szerencsejáték Zrt. első online Sportmarketing Napját

A Sportmarketing Nap 2021 rendezvényt hagyományteremtő céllal hívta életre idén a nemzeti lottótársaság.
Streaming vs. TV harc a sportközvetítések piacán

Streaming vs. TV harc a sportközvetítések piacán

Hamarosan sokkal izgalmasabb közvetítésekre lesz szükség a mai tizenévesek igényei miatt – véli Éless Dénes a Budapest Honvéd FC marketing vezetője.
Díjazták a legjobb magyar sportmarketing megoldásokat

Díjazták a legjobb magyar sportmarketing megoldásokat

A Fradi, a Szerencsejáték Zrt és Szoboszlai Dominik is előkelő helyen végzett a szakmai rangsorokban
1/3