Ötödször is a Bosch a legsportosabb vállalat

Ötödször is a Bosch a legsportosabb vállalat

Folytatódik a sportsiker-széria: a Bosch ötödik alkalommal végzett első helyen a Fut a cég országos megmérettetésen, ezzel ismét kivívta a legsportosabb hazai vállalatnak járó címet. A Budapest Sportiroda versenyén, mely kifejezetten a munkahelyi közösségeket célozza, a Bosch sportolói közel 14 ezer kilométert futottak, 3500 kilométert kerékpároztak és több mint 400 kilométert úsztak. Ezzel a cég nemcsak a nagyvállalatok kategóriában, hanem a teljes mezőnyt tekintve is a dobogó legfelső fokára került.
Az RTL új sportszerkesztőségével indul a streamingben erős hazai UEFA Bajnokok Ligája közvetítés

Az RTL új sportszerkesztőségével indul a streamingben erős hazai UEFA Bajnokok Ligája közvetítés

Minden BL-mérkőzés elérhető lesz az RTL+ streaming felületen
Magyar startup forradalmasíthatja a sportegyesületek működését

Magyar startup forradalmasíthatja a sportegyesületek működését

Kik vesznek részt a mai edzésen? Jelenleg hány játékosunk sérült? Vannak elmaradások tagdíjbefizetésben? Talán senkinek sem okoz meglepetést, hogy ezek a témák rendszeresen felmerülnek egy-egy sportcsapat megbeszélésén. Azzal viszont már kevesebben vannak tisztában, hogy ilyen egyszerű kérdések világszerte nehezítik meg sportklubok dolgozóinak a munkáját. De hol gyökerezik a probléma és milyen megoldást talált rá a Medalyst? Hogy lett a tervezési fázisban egy magyar vállalkozás első ügyfele a Barca Academy?
Február 26-án indul a Spíler TV új sport talk-showja

Február 26-án indul a Spíler TV új sport talk-showja

Február 26-án, hétfő este indul a Spíler TV új szórakoztató sport talk-showja, a Spíler Stadion Gelencsér Tímea és Bognár Domokos műsorvezetésével.
Legyen ez a legfittebb éved!: A BioTechUSA a fogyasztóinak indított nemzetközi kihívással, Magyarországon pedig óriásplakát kampánnyal vág neki 2024-nek

Legyen ez a legfittebb éved!: A BioTechUSA a fogyasztóinak indított nemzetközi kihívással, Magyarországon pedig óriásplakát kampánnyal vág neki 2024-nek

Az étrendkiegészítőket, speciális élelmiszereket és sportruházatot gyártó és forgalmazó BioTechUSA a szokásos évindító óriásplakát kampány mellett “Legyen ez a legfittebb éved” szlogennel 3 x 21 napos kihívásra buzdítja követőit. Teszi ezt azért, hogy a sokak számára újévi fogadalomként tett életmódváltáshoz segítséget adjon, miközben végig szakértőként támogat a célok elérésében és a motiváció megtartásában.
2/18