Spar-munkatársak és innovációk a rangos szakmai díjak mögött

Spar-munkatársak és innovációk a rangos szakmai díjak mögött

A Spar Magyarország folyamatosan magas színvonalú kereskedelmi és szolgáltatói tevékenysége mögött a vállalat munkatársainak kitartó munkája áll, akiknek elkötelezettségét, illetve a vállalat innovatív, a fenntarthatóságot is célul kitűző megoldásait rangos szakmai díjakkal ismerték el az elmúlt időszakban.
Megéltünk már kríziseket és fogunk is még a jövőben

Megéltünk már kríziseket és fogunk is még a jövőben

Szeptember elején elindult az online shop új oldal, pörög a vállalat TikTok oldala és a SPÁR úgy véli, hogy egyre hangsúlyosabbá válik az elérés fontossága, és kevésbé a kattintásszám lesz a lényeg, hiszen az árkommunikációban fontosabb, hogy átmenjen az üzenet, mint az, hogy hányan kattintanak a további információkért. Interjú Varga Katalinnal, a SPAR Magyarország Digitális Marketingkommunikációs vezetőjével.
Idén is támogatja a SPAR a Virtuózokat

Idén is támogatja a SPAR a Virtuózokat

Legújabb szezonjában is együttműködik a SPAR Magyarország a Virtuózok v4+ című különleges tehetségkutató műsor szervezőivel. A magyar televíziózás történetének üde színfoltjaként a Virtuózok az első és egyetlen magyar fejlesztésű komolyzenei tehetségkutató műsor, amely 2014-es indulása óta milliók kedvencévé vált.
Startol a SPAR és a K&H Hungaricool termékversenye

Startol a SPAR és a K&H Hungaricool termékversenye

2022-ben negyedszer indul el a Hungaricool termékverseny, melyhez az ötletgazda SPAR mellett az idei évadtól a K&H még aktívabb szerepvállalással csatlakozik: személyre szabott pénzügyi tanácsadással és finanszírozással támogatja a győzteseket a szintlépésben. Ezáltal a program egyedülálló üzleti lehetőséget kínál a nyerteseknek, akiket a szervezők később szaktanácsadással és képzésekkel is segítenek majd.
Szakmai díjak sorát kapta a SPAR Magyarország 2022-ben is

Szakmai díjak sorát kapta a SPAR Magyarország 2022-ben is

Fontos szakmai díjakkal ismerték el a SPAR több üzletét és termékét.
3/5