Néhány éve nem hittük volna, hogy a pr eszköztárát árkommunikációra is használni fogjuk.

Néhány éve nem hittük volna, hogy a pr eszköztárát árkommunikációra is használni fogjuk.

A szilánkosodó médiafogyasztás és fogyasztói igények miatt egyre összetettebb feladat a kereskedelmi vállalatok számára minden fogyasztóhoz eljuttatni az üzeneteket. A marketing és reklám működését pedig nagyban meghatározza, hogy a korábban is árérzékeny magyar fogyasztók még inkább a költségekre fókuszálnak. Interjú Maczelka Márkkal, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetőjével
Sikeres évet zárt a SPAR online áruháza, már 200 ezernél is többen használják

Sikeres évet zárt a SPAR online áruháza, már 200 ezernél is többen használják

Több mint 200 ezerre emelkedett a 13 ezer terméket kínáló SPAR online shop felhasználóinak száma öt év alatt. A vállalat kényelmi szolgáltatása kétszáz településen érhető el. Emellett 33 városban áruházi átvétellel is elvihetőek a megrendelt termékek.
Megszületett a megállapodás a 2024-es bérekről a SPAR-nál

Megszületett a megállapodás a 2024-es bérekről a SPAR-nál

A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete (KASZ) sikeresen megegyezett a 2024-es bérekről. A megállapodás szerint a 13. havi juttatás, a SPAR Hűségprogram és a munkavállalók 15%-os vásárlási kedvezménye továbbra is megmarad. A bérfejlesztést a vállalat idén is kizárólag saját forrás felhasználásával valósítja meg.
Továbbra is Magyarország vezető márkái között a SPAR

Továbbra is Magyarország vezető márkái között a SPAR

Rangos szakmai elismeréseket kapott a SPAR Magyarország. A SPAR, az INTERSPAR és a Regnum márkák elnyerték a Superbrands elismerést. Emellett az üzletlánc lett az „Év egészségtudatos kereskedője″ is. A SPAR elnök-ügyvezető igazgatója, Heiszler Gabriella pedig Közösségi díjat vett át az „Év Külföldi Vállalatvezetője″ díjátadó gálán.
Díjat értek a SPAR hazai vállalkozásokat támogató programjai

Díjat értek a SPAR hazai vállalkozásokat támogató programjai

Több szakmai díjjal ismerték el a SPAR Magyarország kezdeményezéseit 2023-ban. A vállalat példaértékű, kistermelőket segítő Régiók Kincsei programja mellett több, a termékminőséget és az élelmiszer-biztonságot szem előtt tartó törekvés is szakmai elismerést kapott.
1/5