A KPMG szerint sikeresebbek a kifelé is nyitott családi vállalatok

A KPMG szerint sikeresebbek a kifelé is nyitott családi vállalatok

Szakértők bevonása, diverzifikálás, digitalizáció, fenntarthatóság, jövőorientáltság – ezek a fő sikerkritériumok a családi tulajdonban lévő kis- és középvállalkozásoknál a KPMG friss kutatásai szerint. A fenntartható és jövőorientált gondolkodásmóddal csökkenthetőek a vállalat életében esetlegesen felmerülő kockázatok, ami jelentősen hozzájárul a vállalat stabil működéséhez és a gazdasági növekedéshez. A vállalati hatékonyság növelése felelős gondolkodásmóddal, a rendelkezésre álló erőforrások megfelelő felhasználásával érhető el a KPMG szakértői szerint.
Mentálisan erős vállalkozó tudja sikerre vinni válságban a cégét

Mentálisan erős vállalkozó tudja sikerre vinni válságban a cégét

Ha megvan a rés a pajzson, könnyebb orvosolni a problémát.
Új halmazállapotot hoztak létre a Chicagói Egyetem kutatói

Új halmazállapotot hoztak létre a Chicagói Egyetem kutatói

Egy kis víz, 2 gyémánt és a világ egyik legerősebb lézere kellett hozzá.
5 sikerrecept magyar webshopoknak 2023-ra

5 sikerrecept magyar webshopoknak 2023-ra

Legyen a 2023-as év a webshopod éve! Nehéz gazdasági környezetben kell működni, de mégis lehetséges a növekedés, főleg, ha megfogadod a szakértők tanácsait. Íme, az 5 tipp, amely sikerre vezeti a webshopodat idén.
A magyar férfiaknak nem érzik magukat sikeresnek

A magyar férfiaknak nem érzik magukat sikeresnek

A National Geographic kutatásából kiderült, hogy a magyar férfiak kevés hányada érzi magát sikeresnek, és úgy vélik, nincs elég önbizalmuk. Fontos számukra a szakmai megbecsülés, nem vágynak izgalmas életre, de kedvelik a kalandvágyó típusú nőket.
1/3