Megérzés és figyelemelterelés - ez kell a sikeres kommunikációhoz!

Megérzés és figyelemelterelés - ez kell a sikeres kommunikációhoz!

Az életéről készült filmet 400 ezren látták, Belgiumban díjakat is nyert. A Viszkis a Media Hungary konferencián arról beszélt, hogyan vált márkává.
Leértékelték a márkád: sírsz és támadásba lendülsz, vagy esetleg más eszközökhöz nyúlsz?

Leértékelték a márkád: sírsz és támadásba lendülsz, vagy esetleg más eszközökhöz nyúlsz?

Két dologtól nem kell megijedni: az egyik, hogy visszajelzéseket kérjünk a vásárolóinktól, a másik pedig a negatív kritikák.
Nehezebb és drágább a brandépítés a digitális média korában

Nehezebb és drágább a brandépítés a digitális média korában

Aki sikeres akar lenni, annak nem elég egyszer ráéreznie a fogyasztói gondolataira, folyamatosan követnie kell azok változását. Interjú Kun Miklóssal.
A fogyasztó értékeli, ha nem veszik palira

A fogyasztó értékeli, ha nem veszik palira

Az önazonosság és a hitelesség egy vállalat életében elengedhetetlen tényezők, amiket szervesen be kell építenie a kommunikációs stratégiájába, a reputációmenedzsment esetében pedig proaktív, értékteremtő folyamatról van szó. A nagy márkaismertség nagy felelősséggel és növekvő elvárásokkal is párosul – többek között erről is beszélt Mérő Ádám, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managere.
A fogyasztó értékeli, ha nem veszik palira

A fogyasztó értékeli, ha nem veszik palira

A nagy márkaismertség nagy felelősséggel és növekvő elvárásokkal is párosul. Interjú Mérő Ádámmal.
2/3