Beszélgetés a programmatic rejtelmeiről, 
a purpose  álmokról és a CSR vélt igazságáról. Podcast beszélgetés Bognár Verával.

Beszélgetés a programmatic rejtelmeiről, 
a purpose álmokról és a CSR vélt igazságáról. Podcast beszélgetés Bognár Verával.

Három fogalom, három misztikum. Gyakorlati példákkal bemutatjuk valós értelmüket és helyüket a világban.  
CSR és purpose. Ők sem kerülhetik el a fejlődést kényszerét.

CSR és purpose. Ők sem kerülhetik el a fejlődést kényszerét.

A nagyvállalatok társadalmi szerepe jelentősen átalakul. A fenntarthatóság és problémák megoldása iránti igényt nem adakozással, hanem a vállalati működés átalakításával érdemes megoldani Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és kommunikációs igazgatója.
Az ifjú polihisztor

Az ifjú polihisztor

Fiatalok, ti vagytok a merészek, de az éretteké a tapasztalat, avagy a versenypiacon melyikőtők lesz a nyerő?
Ne azt add el, hogy mi olcsó, hanem amitől jobb lesz a fogyasztó élete! Interjú Szabó Bélával!

Ne azt add el, hogy mi olcsó, hanem amitől jobb lesz a fogyasztó élete! Interjú Szabó Bélával!

A kommunikációt egységes rendszerben integráltan kezelő vállalatok sikeresebbek lehetnek, mivel így nem csak költség-hatékonyabban, hanem eredményesebben is érhetik el céljaikat – véli Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és kommunikációs igazgatója. Ez a központi keretrendszer nem csak a kommunikációt, hanem a vállalat működését is integrálja és irányban tartja.
Internet Hungary – PR az egész világ?! A Public Relation reneszánsza, vagy csak a járvány hatása?

Internet Hungary – PR az egész világ?! A Public Relation reneszánsza, vagy csak a járvány hatása?

Mit is jelent az, hogy a PR reneszánszát éljük? Hogyan tudnak az ügynökségek adaptív üzemmódba kapcsolni? Miért érdemes ma PR-esként nemzetközi piacra lépni? Miért fontos megismernünk a Z generáció szubkultúrákhoz való tartozásukat? Hogyan tegye önmagát nélkülözhetetlenné egy PR-os a médiumok számára? A 2021-es Internet Hungary konferencia PR szekció előadássorozata többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ.
1/2