2023. október 11. 08:33Szánj az olvasásra 2 percet!
Egy óriásplakátra általában 3 másodperce jut a befogadónak normál tempóban. A dugóban, azonban ennél lényegesen több időt is tölthetnek az autósok plakátnézegetéssel. Erre a helyzetre reagál a Dacia Jogger Extreme típusát népszerűsítő, a plakátműfajt „meghackelő” sorozata – a koncepciót a Mediator fejlesztette.
Marketing
2017. március 23. 14:07Szánj az olvasásra 1 percet!
A Budapestet ellepő, elsőre hagyományosnak tűnő citylight plakátokon az Accenture munkatársai szerepelnek nem mindennapi környezetben. A plakátokra irányítva telefonunkat ugyanis előjön a plakát egyedisége: a telefonon életre kelnek a szemeink előtt az Accenture kollégái, Zsófi, Dávid és Reding, akik különböző élettörténeteket mesélnek el, hangeffektekkel megfűszerezve.
E-volution