2022. január 24. 15:05Szánj az olvasásra 7 percet!
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet.
A műsorfogyasztásunk felét TV fikciók (többségében sorozatok), mozifilmek és szórakoztató műsorok nézésére fordítottuk, 21 százalék pedig reklámokkal és/vagy műsorajánlókkal telt. Naponta átlagosan 40 percnyi reklámot néztünk, és mintegy 153 db reklámfilmmel találkoztunk.
Média
2021. február 08. 04:04Ihász IngridSzánj az olvasásra 2 percet!
A hazai reklámpiac múlt évi teljesítményéről számos előrejelzés látott napvilágot, de konkrét eredményeket még nem láthattunk.
Marketing
2021. január 24. 15:31Szánj az olvasásra 2 percet!
Előkerült végre Jack Ma, legalábbis egy állítólag január 20-án megjelent videofelvétel tanulsága szerint az extravagáns kínai milliárdos él.
E-kereskedelem