Naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt - TV piaci körkép 2021 IV. negyedév

Naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt - TV piaci körkép 2021 IV. negyedév

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet. A műsorfogyasztásunk felét TV fikciók (többségében sorozatok), mozifilmek és szórakoztató műsorok nézésére fordítottuk, 21 százalék pedig reklámokkal és/vagy műsorajánlókkal telt. Naponta átlagosan 40 percnyi reklámot néztünk, és mintegy 153 db reklámfilmmel találkoztunk.
Infografika: a hazai programmatic piac trendjei

Infografika: a hazai programmatic piac trendjei

A hazai reklámpiac múlt évi teljesítményéről számos előrejelzés látott napvilágot, de konkrét eredményeket még nem láthattunk.
Érdekes fordulatok jöhetnek az e-kereskedelmi piacon

Érdekes fordulatok jöhetnek az e-kereskedelmi piacon

Előkerült végre Jack Ma, legalábbis egy állítólag január 20-án megjelent videofelvétel tanulsága szerint az extravagáns kínai milliárdos él.
Piacot kutat és platformot fejleszt a Codecool és a Corvinus

Piacot kutat és platformot fejleszt a Codecool és a Corvinus

Milliók képzésének és munkaerő-közvetítésének újszerű megközelítésén dolgozik a Codecool és a Budapesti Corvinus Egyetem.
TV piaci körkép 2020 IV. negyedév

TV piaci körkép 2020 IV. negyedév

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2020 utolsó negyedévében naponta átlagosan 5 óra 15 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt.
2/3