Közel 2 millió forint összdíjazású pályázatot hirdet a MOME-val közösen a Wienerberger

Közel 2 millió forint összdíjazású pályázatot hirdet a MOME-val közösen a Wienerberger

A Wienerberger Magyarország, a Tondach kerámia tetőcserepek gyártója országos, nyílt és nyilvános formatervezői pályázatot hirdet. A „Megújuló tradíció - Új univerzális kerámiatetőcserép tervezése” című pályázat célja, hogy a jelentkezők megtervezzék a Tondach Univerzális termékcsalád legújabb tetőcserepét, amely széleskörűen felhasználható, egyben sokak számára vonzó lehet. A pályázat szakmai színvonalát emeli, hogy a Wienerberger a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemet (MOME) is bevonja, amelynek szakemberei a zsűrizésben is részt vesznek. A pályázat összedíjazása bruttó 1 800 000 forint, melyet a Wienerberger ajánl fel. A pályaműveket 2024. július 21-ig várják.
A TV2 Csoport televíziós frekvenciára pályázott Lengyelországban

A TV2 Csoport televíziós frekvenciára pályázott Lengyelországban

A lengyel médiahatóság bejelentette, hogy a TV2 Csoport országos digitális földfelszíni frekvenciára pályázott a 8-as multiplexen a március 14-én kezdődött pályázaton.
Újabb rádiós pályázatokat bírált el a Médiatanács

Újabb rádiós pályázatokat bírált el a Médiatanács

Tovább sugározhat az eddig használt frekvencián a Kalocsai Rádió Bt. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa május 7-i ülésén újabb rádiós frekvenciapályázatok esetében hirdetett nyerteseket.
Többmilliárdos pályázati forrás érhető el a vállalati képzésekre

Többmilliárdos pályázati forrás érhető el a vállalati képzésekre

A GINOP Plusz 3.2.1–21 pályázat új szakasza remek alkalmat kínál – ezúttal budapesti cégek és nagyvállalatok számára is –, hogy állami támogatások révén finanszírozott képzésekkel fejlesszék munkatársaik készségeit. A források kihasználása növelheti a vállalatok versenyképességét és belső kohézióját.
Elindult a Marketing Oscar-ért a leghatékonyabbak 2024. évi hazai versenye!

Elindult a Marketing Oscar-ért a leghatékonyabbak 2024. évi hazai versenye!

Az Effie-re bármilyen típusú és nagyságrendű, eredményes marketing aktivitásokkal lehet nevezni, amit jól megírt pályamű formájában érdemes benyújtani – akár több kategóriába is - a kiírásban megadott szempontok alapján.
1/18