Legyen látható a láthatatlan munka! – Nőnapi kampány a Nők Lapjánál

Legyen látható a láthatatlan munka! – Nőnapi kampány a Nők Lapjánál

A március 6-án megjelenő Nők Lapja hivatalosan is elindítja a magazin 75., jubileumi évét. A nőnapi lapszám egy nagyszabású kampánnyal hívja figyelmet azokra a fizetéssel nem járó feladatokra, amelyeknek túlnyomó részét a nők végzik. Az ügy mellé többek közt olyan hazai hírességek álltak, mint Nagy Ervin színész, Rákóczi Feri műsorvezető és Csányi Vilmos etológus. Az új lapszám különlegessége, hogy a témák kiválasztásában rendhagyó módon Jakupcsek Gabriella is közreműködött, mint vendégszerkesztő.
Nőnapon indul a TV2 Klub, a TV2 Csoport nőknek szóló kábelcsatornája

Nőnapon indul a TV2 Klub, a TV2 Csoport nőknek szóló kábelcsatornája

Március 8-án országos premierekkel, új, tematikus tartalmakkal startol a TV2 Klub, ami kifejezetten a női célcsoport számára készül szórakoztató, informatív, változatos tartalmakkal. A TV2 Csoport a nézői igények változásához igazodva pozicionálja újra női tematikájú kábelcsatornáját, ami rendkívül színes programkínálattal várja a nézőket a FEM3 programhelyén. A nyitóhétvégén a görög-kanadai színésznő, Nia Vardalos legismertebb filmjeit vetíti a TV2 Klub.
Hogyan és mit rendelnek a nők az eMAG-ról?

Hogyan és mit rendelnek a nők az eMAG-ról?

Állateledelt a nők vesznek többen, és napi háztartási cikkeket is ők vásárolnak nagyobb arányban, míg a mosógépet vagy hűtőszekrényt azonos arányban rendelik mindkét nem képviselői. Az eMAG-fiókok alapján Túristvándi vásárlói összetétele rendhagyó, itt ugyanis tízből nyolc fiókot regisztráltak nők. Az eMAG a nemzetközi nőnap apropóján vizsgálta meg a különböző ügyfélcsoportok online vásárlási szokásait.
Minden nap nőnap márciusban a Comedy Centralon

Minden nap nőnap márciusban a Comedy Centralon

Március 8. a nők nemzetközi napja, ám a Comedy Central nem áll meg ott, hogy pusztán egyetlen napot szenteljen számukra: egy teljes hónapon át várják a nézőket a csajos tartalmak. Az alkalomból három sorozattal bővül a humoradó kínálata: érkezik a fantasztikusan vicces Broad City, a Hajtűkanyar és a Pedagógerek is.
Inspirálunk, újítunk és kapcsolatot teremtünk

Inspirálunk, újítunk és kapcsolatot teremtünk

Nemzetközi nőnap alkalmából a Xiaomi International közzétette Women in Tech című videóját, amelyben három, a Xiaomi életében kulcsszerepet betöltő hölgyet ismerhet meg a szélesebb közönség. A filmmel a Xiaomi célja, hogy innovációra és kapcsolatok teremtésére inspiráljon a világ minden táján, valamint, hogy megünnepeljék azokat a kiemelkedő tehetségeket, akik fontos szerepet játszottak az iparág alakításában. A Xiaomi üzenete a technológiával foglalkozók számára: „találj rá arra, amit szenvedéllyel tudsz űzni, higgy önmagadban és mindig keresd a számodra legmegfelelőbb megoldást!”
2/4