Adatcsokor a női utazási szokásokról nőnap alkalmából

Adatcsokor a női utazási szokásokról nőnap alkalmából

A tavalyi teljes vendégforgalom 46%-át a női vendégeknek köszönhetik a hazai szálláshelyek, akik a fővárost követően legszívesebben Siófokot, Hajdúszoboszlót és Hévízt keresték fel. Míg a legtöbb külföldi női látogató Németországból érkezett, addig a vendégarányt tekintve Ausztráliából, Dél-Koreából és Írországból látogattak hazánkba a férfiak számát is meghaladóan a női utazók. Utazási szokásaikról elmondható, hogy az összes korcsoportban szívesen kelnek útra és legszívesebben szállodákban szállnak meg ‒ derül ki a Nemzeti Adatszolgáltató Központ (NTAK) adataiból, melyet a Magyar Turisztikai Ügynökség nőnap alkalmából szedett egy csokorba.
Fordult a kocka: a nőknél prioritás lett a pénzügyi döntéshozatal, a tartalék­képzés és az öngondoskodás

Fordult a kocka: a nőknél prioritás lett a pénzügyi döntéshozatal, a tartalék­képzés és az öngondoskodás

Öngondoskodás és pénzügyi tudatosság, szélesedő női jelenlét a vállalati szegmensben: csak néhány azon területek közül, ahol egyre inkább úgy tűnik, megerősödtek a nők. A március 8-i nőnap alkalmából az Allianz olyan eredményekre jutott, amelyek az elmúlt években napvilágot látott felméréseket igazolják. Látható például, hogy bár a nők számára továbbra is az egészséges és hosszú élet a prioritás, egyre fontosabbá válik a pénzügyi biztonság is. Ezzel együtt megdőlni látszik az a nézet, miszerint minden pénzügyi döntés a férfiak kezében van.
Legyen látható a láthatatlan munka! – Nőnapi kampány a Nők Lapjánál

Legyen látható a láthatatlan munka! – Nőnapi kampány a Nők Lapjánál

A március 6-án megjelenő Nők Lapja hivatalosan is elindítja a magazin 75., jubileumi évét. A nőnapi lapszám egy nagyszabású kampánnyal hívja figyelmet azokra a fizetéssel nem járó feladatokra, amelyeknek túlnyomó részét a nők végzik. Az ügy mellé többek közt olyan hazai hírességek álltak, mint Nagy Ervin színész, Rákóczi Feri műsorvezető és Csányi Vilmos etológus. Az új lapszám különlegessége, hogy a témák kiválasztásában rendhagyó módon Jakupcsek Gabriella is közreműködött, mint vendégszerkesztő.
Te mit csinálsz, ha egy nő összeesik előtted? – Megérkezett a Mentőalapítvány nőnapi kisfilmje

Te mit csinálsz, ha egy nő összeesik előtted? – Megérkezett a Mentőalapítvány nőnapi kisfilmje

Az Országos Mentőszolgálat Alapítvány (OMSZA) Nemzetközi Nőnapra időzített szórakoztató edukációs kisfilmjében szó szerint NŐ a tét: Timi (Oroszlán Szonja) egy váratlan incidenst követően „élőzve” mutatja be az újraélesztés laikus technikáját dr. Bárány Olgán (Pokorny Lia). Az is kiderül, miért ódzkodik Bala (Csuja Imre) és bandája, hogy elsőként lépjenek oda az ájult ügyvédnőhöz. A felmérések szerint ugyanis a nők kisebb eséllyel kapnak segítséget ilyen helyzetekben. Az OMSZA a kisfilmmel ezen szeretne változtatni. A humor a megszokott, a cél ismét nemes, ám ezúttal a nőké a főszerep.
Női divat a múlt századok tükrében: stílusok és változások

Női divat a múlt századok tükrében: stílusok és változások

Az elmúlt századok során a női divat jelentős változáson ment keresztül, tükrözve a kor társadalmi és gazdasági változásait. Az 1920-as évektől kezdve a nők öltözködése számos stílusirányzatot és trendet követett, melyek megmutatták az egyéni kifejezés és divatkövetés dinamikáját. A Pomme Verde ruhamárka tulajdonosa, Corata Mónika, hangsúlyozza az egyediség és önkifejezés fontosságát a divatban, különösen Nőnap alkalmából.
1/4