2,6 millió új webshopot nyitottak a kereskedők az elmúlt két évben

2,6 millió új webshopot nyitottak a kereskedők az elmúlt két évben

A Shopify megháromszorozta előfizetői számát.
Felpöröghet az étel- és italmárkák digitális hirdetéseinek éves növekedése

Felpöröghet az étel- és italmárkák digitális hirdetéseinek éves növekedése

Az egyre szélesebb fogyasztói bázis és az e-kereskedelem fejlesztése akár 7 százalékra is felpörgetheti az étel- és italmárkák digitális hirdetéseinek éves növekedését.
Dollármilliárdokat bukott az Apple

Dollármilliárdokat bukott az Apple

A chiphiány a negyedéves számokban is megmutatkozik.
Magához tért a Youtube, nem is akárhogy

Magához tért a Youtube, nem is akárhogy

A korábbi botrányok miatt elpártolt hirdetők többsége visszatért, s majdnem 40 százalékkal nőtt az egymillió feliratkozó feletti csatornák száma.
2/2