Digitális stratégiába és service designba fektetnek a múzeumok a pandémia után

Digitális stratégiába és service designba fektetnek a múzeumok a pandémia után

Európa-szerte és a tengerentúlon is egyre kevesebb korlátozással üzemelnek újra a múzeumok. A pandémia alatt szerzett tapasztalatok azonban sok olyan változást hoztak, amelyek hosszú távon alakítják át az intézmények stratégiáját. A Múzeumok Nemzetközi Tanácsának (ICOM) kutatása szerint a kiállítóhelyek 77%-a tervezte digitális stratégiájának megújítását egy évvel a pandémia megjelenése után. A fókuszba tehát a digitális bővülés és az egyre inkább személyre szabott látogatói élmény kerül. A változásokkal a magyarországi intézményeknek is érdemes lépést tartani.
Kalandozz virtuálisan a Mozaik Múzeumtúrával!

Kalandozz virtuálisan a Mozaik Múzeumtúrával!

Első tematikaként különböző művészeti alkotásokat és képviselőit mutatjuk be, a Művészet Világnapja alkalmából.
Virtuális Mozaik Múzeumtúra

Virtuális Mozaik Múzeumtúra

Újra itt a népszerű DEMÓ – Digitális Edukációs Múzeumi Órák – 4. ingyenes napja általános és középiskolások számára.
Sherlock Holmes-múzeumért kampányol Stephen Fry

Sherlock Holmes-múzeumért kampányol Stephen Fry

Stephen Fry felkarolta azt a kampányt, amely egy portsmouthi épület Sherlock Holmes-múzeummá alakításáért indult.
2/2