Maráczi Imre: gasztrotrendeket csak a vendégekkel együtt tudunk teremteni

Maráczi Imre: gasztrotrendeket csak a vendégekkel együtt tudunk teremteni

A Hilton Budapest konyhafőnöke, a Danubius Hotels Corporate Chefje a megszokottól eltérően közelít a gasztronómiához. Interjú.
Azonnal és drasztikusan reagálnak a fogyasztók a negatív márkaélményre

Azonnal és drasztikusan reagálnak a fogyasztók a negatív márkaélményre

Vajon mi lépnek?
Márkaépítés: milyen trendek várhatók az idei évben?

Márkaépítés: milyen trendek várhatók az idei évben?

Markáns ikonoktól az ernyőmárkákig. Fókuszban a kulturális intézmények megoldásai.
Azonnal és drasztikusan reagálnak a fogyasztók a negatív márkaélményre

Azonnal és drasztikusan reagálnak a fogyasztók a negatív márkaélményre

Vajon mi lépnek?
Mennyire márkafüggők a magyarok?

Mennyire márkafüggők a magyarok?

Sokkal jobban, mint az észtek, és a világátlag, ám sokkal kevésbé, mint a törökök.
3/5