Nem tévében kell gondolkodni, tartalmat kell minél több platformon értékesíteni!

Nem tévében kell gondolkodni, tartalmat kell minél több platformon értékesíteni!

A digitális tartalomfogyasztás növekedésével a tartalomgyártóknak követni kell fogyasztóikat - interjú Harsányi Gáborral.
A márkabiztonság kérdése az egyik legnagyobb szakmai fenyegetés

A márkabiztonság kérdése az egyik legnagyobb szakmai fenyegetés

Akinek csak kalapácsa van, az mindent szögnek néz; Ziegler Gábort kérdeztük a márkabiztonság problematikájáról.
Nem tévében kell gondolkodni, tartalmat kell minél több platformon értékesíteni!

Nem tévében kell gondolkodni, tartalmat kell minél több platformon értékesíteni!

A digitális tartalomfogyasztás növekedésével a tartalomgyártóknak követni kell fogyasztóikat - interjú Harsányi Gáborral.
A márkabiztonság kérdése az egyik legnagyobb szakmai fenyegetés

A márkabiztonság kérdése az egyik legnagyobb szakmai fenyegetés

Akinek csak kalapácsa van, az mindent szögnek néz; Ziegler Gábort kérdeztük a márkabiztonság problematikájáról.
3/3