Csak az igazságra lehet márkát építeni az építőiparban!

Csak az igazságra lehet márkát építeni az építőiparban!

A jó márka az, amelyik mindig betartja és teljesíti, ami ígért. A Mapei 80 éve ígér tartós építési megoldásokat, amit be is tart. Ennek az újabb elismerése, hogy a márka idén is elnyerte a Superbrands és Business Superbrands díjat, mely alkalomból a vállalat betekintést enged a márkaépítési stratégiájába.
Zaj van, babám! A márka alkalmazkodóképessége és válaszai korunk gazdasági és társadalmi kihívásaira. Podcastajánló!

Zaj van, babám! A márka alkalmazkodóképessége és válaszai korunk gazdasági és társadalmi kihívásaira. Podcastajánló!

Ugye, egyértelmű, hogy miért ezt a címet adtam ennek a beszélgetésnek? Nagyon sok, mondhatni találóan pokoli sok reklám bombázza a média-, akarom mondani a reklámfogyasztókat!
Saját márkanagykövettel indítja új marketing és reklámkampányát a Candy

Saját márkanagykövettel indítja új marketing és reklámkampányát a Candy

Gianni Annoni lesz az olasz márka magyarországi arca
A legjobb tíz kínai világmárka között a Hisense

A legjobb tíz kínai világmárka között a Hisense

A legjobb kínai világmárkák közé sorolta a Hisense-t 2023-ban a Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat. A Kantar a Google-lel közösen 2017 óta készít listát a legjobb ötven világszinten sikeres kínai vállalatról fogyasztói visszajelzések alapján. A Hisense idén hetedik alkalommal került be a TOP 10-be, amelyet egyre nagyobb mértékű globális terjeszkedésének köszönhet.
Új fogyasztói elektronikai márkák a magyar piacon

Új fogyasztói elektronikai márkák a magyar piacon

A LAMAX, a TrueLife és a Lauben márkák kibővült termékkínálattal érhetőek el Magyarországon, megfizethető, de tartós termékeket kínálva az autós- és akciókamerák, audioeszközök, egészség- és szépségápolási cikkek és háztartási kisgépek kategóriájában.
4/31