Keressük együtt a jövő példaképeit! Hatni és szenvedéllyel élni! Beszélgetést Trunk Tamással. Podcastajánló!

Keressük együtt a jövő példaképeit! Hatni és szenvedéllyel élni! Beszélgetést Trunk Tamással. Podcastajánló!

Vendégem Trunk Tamás a Sneakersness Budapest főszervezője, a Sneakers őrület hazai pápája és az újgenerációs márkák tanácsadója, síversenyző, író.
Vásárlói ingerküszöb fölött az árak: Így változtak a fogyasztói szokások

Vásárlói ingerküszöb fölött az árak: Így változtak a fogyasztói szokások

Az élelmiszerárak növekedése sok termékcsoportban érte el azt az ingerküszöböt, amely után a fogyasztók megváltoztatják a vásárlási szokásaikat. Érdekes adat, hogy a változtatás mellett a fogyasztók számára a márkahűség is fontos azoknak a termékeknek az esetében, amelyekben megbíznak.
Hogyan védje egy kkv a márkáját? Még pályázható a védjegybejelentési támogatás

Hogyan védje egy kkv a márkáját? Még pályázható a védjegybejelentési támogatás

Egy cégnév, márkanév vagy terméknév bevezetése sok időbe és pénzbe kerül, ezért sokat is ér. A legtöbb esetben mégsem védi a márkákat semmi, bárki lemásolhatja. Ez ellen véd a védjegyoltalom, amit december 8-ig még Európai Uniós támogatással igényelhetnek a kis- és közepes vállalkozások.
A Deutsche Telekom a világ 10 legértékesebb márkája között

A Deutsche Telekom a világ 10 legértékesebb márkája között

A Deutsche Telekom csoport a világ legértékesebb távközlési márkája a ″Brand Finance Global 500″ tanulmánya szerint. Ezzel megtartotta a legértékesebb európai vállalati márka címet is.
Az Aleph egyesíti globális márkáit

Az Aleph egyesíti globális márkáit

A vállalat One Brand kezdeményezése hazai szinten a Httpool by Aleph-et érinti, továbbá erős növekedési platformot teremt a piaci terjeszkedéshez, a több szolgáltatásra kiterjedő kereszt-értékesítéshez, és a stratégiai felvásárlásokhoz.
2/31