“Példaképpé kell válni!”  Istenes Bence az online tér marketingerejéről és az érvényesülésről

“Példaképpé kell válni!” Istenes Bence az online tér marketingerejéről és az érvényesülésről

Istenes Bence szerint nagyon más kíván az online tér, mint a hagyományos, lineáris média, de elengedhetetlen a teljes spektrumos jelenlét a nagy márkák marketing taktikájában. Saját ügynökségéről, amelyet egy idea shop-ként tekint, IstenEst című videós podcastjáról és a népszerűség fenntartásának kulcsáról is részletesen beszélt a Digital Hungary-nak adott interjúban.
Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.
Csak az igazságra lehet márkát építeni az építőiparban!

Csak az igazságra lehet márkát építeni az építőiparban!

A jó márka az, amelyik mindig betartja és teljesíti, ami ígért. A Mapei 80 éve ígér tartós építési megoldásokat, amit be is tart. Ennek az újabb elismerése, hogy a márka idén is elnyerte a Superbrands és Business Superbrands díjat, mely alkalomból a vállalat betekintést enged a márkaépítési stratégiájába.
Új régiós márkákkal, a feltörekvő tervezőket is fókuszba emelő változatos tartalmakkal bővül a BCEFW programja

Új régiós márkákkal, a feltörekvő tervezőket is fókuszba emelő változatos tartalmakkal bővül a BCEFW programja

A Magyar Divat & Design Ügynökség augusztus 28. és szeptember 3. között rendezi meg a régió egyik legfontosabb szakmai eseményét, a Budapest Central European Fashion Week-et (BCEFW). Megújuló szakmai koncepció, a regionális szerep erősítése és a Z generációra fókuszáló Fashion HUB az őszi rendezvény legfontosabb hívószavai. A BCEFW célja, hogy hidat képezzen a régiós országok között és kaput nyisson a tervezők számára a nemzetközi színtérre.
Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.
3/31