Kutatás: ez a baja a munkavállalóknak a hazai SSC-szektorral

Kutatás: ez a baja a munkavállalóknak a hazai SSC-szektorral

A 25 legnagyobb hazai SSC-t üzemeltető cég munkavállalóinak véleményét vizsgálta az online fórumokon az elmúlt egy évben a Follow The Yellow Communications csapata, a Neticle médiaelemző cég együttműködésével. A felmérés eredményeiből választ is adnak, hogy milyen lépésekre lenne szükségük a cégeknek, hogy vonzóvá tegyék magukat a munkavállalók szemében.
Hogyan vélekednek a munkavállaló diákok az iskolaszövetkezetekről?

Hogyan vélekednek a munkavállaló diákok az iskolaszövetkezetekről?

A pénzkereseti lehetőség jelenti a legfontosabb motivációt a munkát vállaló diákok életében, akik döntő többsége már hallott, dolgozott vagy jelenleg is az iskolaszövetkezetekkel való együttműködésben tudott elhelyezkedni a munkaerőpiacon. A Pannon-Work Zrt. által készített kutatásból ezek mellett az is kiderült, hogy miképpen vélekednek az iskolaszövetkezetek által nyújtott szolgáltatásokról, mennyire elégedettek a munkakörülményekkel illetve a fizetésekkel.
3+1 módszer, amellyel a legtöbbet kihozhatjuk a Z-generációs munkavállalókból

3+1 módszer, amellyel a legtöbbet kihozhatjuk a Z-generációs munkavállalókból

Önérzetesek, motiválatlanok, túl sokat akarnak, de túl keveset adnak: ilyen és ehhez hasonló sztereotípiák élnek a Z-generációs munkavállalókról manapság úgy, hogy jó részük még be sem lépett a munkaerőpiacra. Szerémi Péter kommunikációs szakértő az idei Digital-Media Hungary konferencián tartott Milyen vezetői kommunikációval lehet a legtöbbet kihozni a Z-generációból? című előadásában kifejtette, hogy milyen módszerekkel lehet motiválni és hatékonyságra sarkallni a Zoomereket.
Az ALDI lett Magyarország legismertebb munkaadója

Az ALDI lett Magyarország legismertebb munkaadója

Rendkívül rangos elismerést kapott az ALDI: a Randstad Employer Brand kutatásában elnyerte Magyarországon a Legismertebb Munkaadó Díjat. A magyar munkavállalók elvárásai között továbbra is a vonzó munkabér és juttatási csomag, a kellemes munkahelyi légkör, a pénzügyi stabilitás az elsődlegesek – az ALDI HR-stratégiájában és transzparens kommunikációjában is ezek a szempontok állnak a fókuszban.
Nagy a magyar cégek lemaradása a kisgyermekes anyák foglalkoztatásában

Nagy a magyar cégek lemaradása a kisgyermekes anyák foglalkoztatásában

A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint az országban körülbelül 300 ezer főnyi potenciális munkaerő áll rendelkezésre, bár ez a szám régiónként változó. A jelenlegi gazdasági helyzetben kiemelt szükség van a kisgyermeket nevelő anyák munkaerőpiaci reintegrálásának fokozott támogatására. „Sajnos a tapasztalatok azt mutatják, hogy bár a szülési szabadságra menetel általában zökkenőmentes a hazai cégeknél, a visszatérés már egyáltalán nem az. Sőt, az ideális anyabarát munkahely címet is egyelőre kevés munkáltató kaphatná meg. Szerencsére azonban a probléma ismert a vállalatok előtt is, így célunk velük együtt változtatni a jelenlegi helyzeten” – mondta el Chapman-Varga Anna, a Jobtain “Anya dolgozik!” projektcsoportjának vezetője.
1/38