Ezekre költenek legtöbbet a magyarok

Ezekre költenek legtöbbet a magyarok

Még a lengyelek, a csehek és a szlovákok is bátrabban költekeznek, mint a magyarok - derült ki a Publicis Groupe második éve futó régiós felméréséből*. A kutatás az egyik leggyakrabban vásárolt fogyasztói kategóriákat – köztük az édesség, az alkoholmentes ital, a gyógyszer, az állateledel és a kávé - vizsgálta, hogyan változnak az emberek fogyasztási szokásai a nehezedő gazdasági környezet hatására. A 4 országra kiterjedő, Magyarországot is magába foglaló felmérés kimutatta, hogy minden fogyasztási kategóriában a magyarok fogták vissza leginkább a költekezést az elmúlt negyedévben.
Ilyen egy jópofa kávé-kampány

Ilyen egy jópofa kávé-kampány

A Lavazza új nemzetközi reklámkampánya kiemeli a társasági összetartozás fontosságát és a kávézás kapcsolatépítésben betöltött szerepét ünnepli.
Delikáteszt nyit a Magenta

Delikáteszt nyit a Magenta

A hazai divatmárkák közül ők az elsők, akik élelmiszerrel is foglalkoznak.
Ilyen egy jópofa kávé-kampány

Ilyen egy jópofa kávé-kampány

A Lavazza új nemzetközi reklámkampánya kiemeli a társasági összetartozás fontosságát és a kávézás kapcsolatépítésben betöltött szerepét ünnepli.
2/2