2023. május 03. 19:14Szánj az olvasásra 3 percet!
Még a lengyelek, a csehek és a szlovákok is bátrabban költekeznek, mint a magyarok - derült ki a Publicis Groupe második éve futó régiós felméréséből*. A kutatás az egyik leggyakrabban vásárolt fogyasztói kategóriákat – köztük az édesség, az alkoholmentes ital, a gyógyszer, az állateledel és a kávé - vizsgálta, hogyan változnak az emberek fogyasztási szokásai a nehezedő gazdasági környezet hatására. A 4 országra kiterjedő, Magyarországot is magába foglaló felmérés kimutatta, hogy minden fogyasztási kategóriában a magyarok fogták vissza leginkább a költekezést az elmúlt negyedévben.
Gazdaság
2017. augusztus 29. 14:21Szánj az olvasásra 2 percet!
A Lavazza új nemzetközi reklámkampánya kiemeli a társasági összetartozás fontosságát és a kávézás kapcsolatépítésben betöltött szerepét ünnepli.
Marketing