Nem szeretjük a reklámot, mégis nézzük: így tévézik a magyar

Nem szeretjük a reklámot, mégis nézzük: így tévézik a magyar

A magyarok reklámfogyasztási szokásairól beszélt Perjés Tamás, a világ legnagyobb médiakutató ügynöksége, a Kantar csoport médiakutatója az idei Digital-Media Hungary konferencián, április 23-án. A Mit csinálnak az emberek a reklámblokk alatt? című előadásán részletesen felvázolta magyar kutatások eredményeit arról, hogy milyen a reklámokhoz való hozzáállásunk a különböző felületeken, mit csinálunk a televíziós reklámblokkok ideje alatt, illetve hogy a hazai eredményektől mennyiben különböznek a nemzetközi gyakorlatok.
NMHH-kutatás: egyre szívesebben hallgatunk magyar előadókat

NMHH-kutatás: egyre szívesebben hallgatunk magyar előadókat

Miley Cyrus és Taylor Swift slágerei hazánkban is az élen álltak 2023-ban, a magyarok azonban mégsem világsztárok, hanem egyre inkább saját énekeseik dalait hallgatják online. Egyebek között ezt állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss, zenehallgatási szokásainkat és a legnépszerűbb szerzemények dalszövegeit elemző kutatása, amely a YouTube és a Spotify tavalyi toplistáit vette górcső alá, és vetette össze a hazai rádiók toplistáival.
Kapcsolatok is múlhatnak egy jó portréfotón a HONOR 10 ezer fős kutatása szerint

Kapcsolatok is múlhatnak egy jó portréfotón a HONOR 10 ezer fős kutatása szerint

Az európaiak 75%-a nem elégedett elsőre az általa készített portéfotóval, rendszeresen több felvételt készít, míg létrejön az ideális fotó, és átlagosan 268“fotó kudarcot” tárolunk a telefonunkon – derült ki egy, a közelmúltban végzett felmérésből. A megkérdezettek 6 százaléka szóba sem állna olyan valakivel, aki nem tud jó fotót csinálni a telefonjával.
Kiderült, mi nyomasztja a legjobban a fizikai dolgozókat

Kiderült, mi nyomasztja a legjobban a fizikai dolgozókat

A magyar fizikai dolgozók életében egyszerre van jelen az elégedettség és a félelem – állapítja meg a Pannon-Work Zrt. felkérésére készült reprezentatív kutatás. A felmérésből kiderült az is, hogy a hazai kékgalléros munkavállalók mivel elégedettek, mi miatt aggódnak, s milyen változást tartanak fontosnak a helyzetüket illetően. Képet kapunk a különböző intézményekbe vetett bizalmi szintjükről és az álláskeresési preferenciáikról is.
Csökkent a vallás jelentősége a fiatalok életében

Csökkent a vallás jelentősége a fiatalok életében

Hogyan viszonyulnak ma a fiatalok a valláshoz? Milyen okok vezethettek az eltávolodásukhoz? Hogyan tud alkalmazkodni a vallás a mai fiatalsághoz, és hogyan lehet újra vonzóvá tenni számukra? Számos kérdés, kutatási adat, szociológiai értékelés és egy lehetséges válasz: az Aquinói Szent Tamás Akadémia innovatív képzése.
1/37