Kapcsolatok is múlhatnak egy jó portréfotón a HONOR 10 ezer fős kutatása szerint

Kapcsolatok is múlhatnak egy jó portréfotón a HONOR 10 ezer fős kutatása szerint

Az európaiak 75%-a nem elégedett elsőre az általa készített portéfotóval, rendszeresen több felvételt készít, míg létrejön az ideális fotó, és átlagosan 268“fotó kudarcot” tárolunk a telefonunkon – derült ki egy, a közelmúltban végzett felmérésből. A megkérdezettek 6 százaléka szóba sem állna olyan valakivel, aki nem tud jó fotót csinálni a telefonjával.
Az országban elsőként a Budapesti Gazdasági Egyetemen használnak elektronikus szemet élelmiszerkutatásokhoz

Az országban elsőként a Budapesti Gazdasági Egyetemen használnak elektronikus szemet élelmiszerkutatásokhoz

Elektronikus szem, elektronikus orr és többféle szemkamera is helyet kapott a Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar (BGE KVIK) Vendéglátás Tanszékének újonnan kialakított és május 23-án átadott Érzékszervi Laboratóriumában, valamint a Kutatólaboratórium legmodernebb mérőeszközökkel felszerelt új részlegében. A két új egységben napjaink egyik legintenzívebben fejlődő tudományterületéhez, a neurogasztronómiához köthető professzionális technológiák alkalmazásával vizsgálhatók élelmiszerek, ételek és italok. Az Érzékszervi laboratóriumban kényelmes és profi környezetben lehet érzékszervi vizsgálatokat végezni.
Kutatás: ez a baja a munkavállalóknak a hazai SSC-szektorral

Kutatás: ez a baja a munkavállalóknak a hazai SSC-szektorral

A 25 legnagyobb hazai SSC-t üzemeltető cég munkavállalóinak véleményét vizsgálta az online fórumokon az elmúlt egy évben a Follow The Yellow Communications csapata, a Neticle médiaelemző cég együttműködésével. A felmérés eredményeiből választ is adnak, hogy milyen lépésekre lenne szükségük a cégeknek, hogy vonzóvá tegyék magukat a munkavállalók szemében.
Friss kutatás: napi szinten sokat használnak tévét a magyarok, ennyit költenek rá

Friss kutatás: napi szinten sokat használnak tévét a magyarok, ennyit költenek rá

Szinte minden háztartásban van legalább egy tévé, minden harmadik magyar két készülékkel is rendelkezik, viszont a legtöbben maximum 150 ezer forintot szánnak rá – derült ki egy friss kutatásból. A Hisense legújabb felmérése rávilágított arra, hogy a magyarok jelentős része továbbra is elsősorban hagyományos tévénézésre használja a készülékét, habár ez csökkenő tendenciát mutat 2022 ősze óta, miközben a streaming szolgáltatásokat többen használják. Új készülék vásárlásakor a magyaroknak az ár a legfontosabb szempont, de mindössze a megkérdezettek 17 százaléka tervezi új tévé beszerzését.
Tárki kutatás: Vakáció vagy infláció? Mi lesz a nyaralásokkal 2024-ben?

Tárki kutatás: Vakáció vagy infláció? Mi lesz a nyaralásokkal 2024-ben?

Nagyjából két évvel a koronavírus-járvány okozta sokk után úgy tűnik, mostanra újra megjött a magyarok utazási kedve, sőt új dimenzióba lépett. Az Everguest megbízásából készített friss Tárki - kutatás szerint az idén a magyarok több mint harmada (34%) tervezi, hogy részt vesz hosszabb-rövidebb utazáson, az elmúlt évhez képest bővül az utazást tervezők aránya. Az idén a magyarok több mint háromnegyede tervezi, hogy időt tölt a Balatonnál, a fővárost is évről évre egyre többen választanák. A válaszadók többsége azonban aggodalommal tekint a folyamatosan emelkedő árakra, ami továbbra is komoly kihívást jelent a belföldi turizmus számára.
1/36