„Nem ellentéteket, hanem szinergiákat szeretnénk teremteni”

„Nem ellentéteket, hanem szinergiákat szeretnénk teremteni”

Hamarosan indul az MVM új műfajteremtő koncertsorozata, ahol a klasszikus zenét és a minőségi komolyzenét ötvözik majd. Az MVM Classic & Club egy olyan élményt kínál, amely lelkünket és szellemünket egyaránt gazdagítja. A kezdeményezés mögötti motivációról és a zene csodálatos erejéről a produkció művészeti vezetőjével, Balázs János Kossuth-díjas zongoraművésszel beszélgettem.
Ezért hiszünk a Loch Ness-i szörnyben: ″Megnyugtató érzés, hogy úgy véljük, tudunk valamit″

Ezért hiszünk a Loch Ness-i szörnyben: ″Megnyugtató érzés, hogy úgy véljük, tudunk valamit″

Hiedelmek, mondák, konteók: az emberek a létezésük kezdete óta hinni akarnak valamiben, legyen az egy felsőbb erő, különleges lények vagy a háttérben mozgolódó ismeretlen hatalmak. Bármi is éljen a képzeletünkben és annak bármennyi valóságalapja is legyen, annyi bizonyos, hogy a hitünk egy igazán egyszerű okban gyökeredzik, amely nem más, mint a tudásszomj.
Érkezhet a kultúra TikTokon?

Érkezhet a kultúra TikTokon?

A mai napig sokan megkérdőjelezik, hogy a TikTok képes-e kultúrát közvetíteni, pedig az elmúlt években egyértelművé vált, hogy a platform sokszínű tartalmi kínálatában a kultúra is helyet kap. Dejcző Alexandra, a Lounge Group digitális marketing szakértője mutatta be a 29. Digital-Media Hungary konferencián a marketing, a kultúra és a reklám szerepét a TikTokon.
“Nem az a kérdés, hogy én ugyanilyen döntést hoznék-e. Az a kérdés, hogy abból az életből, amelyet megismerek, ez a döntés hogyan következik”

“Nem az a kérdés, hogy én ugyanilyen döntést hoznék-e. Az a kérdés, hogy abból az életből, amelyet megismerek, ez a döntés hogyan következik”

Süveges Gergő őszinte nyíltsággal beszélt munkájáról és a Kossuth Rádió, Vendég a háznál című műsorában elhangzott riportjáról, amelyben egy gyermekét örökbeadó édesanyával beszélget, és amellyel januárban elnyerte a Média a Családért-díjat. Miért a megbélyegzés az első zsigeri reakciónk az örökbeadás hallatán? Hogyan építhető ki a bizalom az interjúalanyban egy ilyen érzékeny témakör esetében? A Kossuth Rádió szerkesztő-műsorvezetőjével készült interjúból többek között ezekre a kérdésekre is kiderül a válasz.
Érkezhet a kultúra TikTokon?

Érkezhet a kultúra TikTokon?

A mai napig sokan megkérdőjelezik, hogy a TikTok képes-e kultúrát közvetíteni, pedig az elmúlt években egyértelművé vált, hogy a platform sokszínű tartalmi kínálatában a kultúra is helyet kap. Dejcző Alexandra, a Lounge Group digitális marketing szakértője mutatta be a 29. Digital-Media Hungary konferencián a marketing, a kultúra és a reklám szerepét a TikTokon.
1/29