Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition

Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition

Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!” elnevezésű kampányának óriásplakátjaival, melyeken ezúttal nem dagadó izomzatú testépítők, hanem olyan példaképek szerepelnek, akik valamilyen egészségügyi krízishelyzetből a sport segítségével álltak fel. A hétköznapi emberek motiváló történeteinek fő tanulsága, hogy a súlyzós edzés és az annak során elsajátított szemlélet, küzdeni akarás és kitartás olyan élethelyzetekben is segíthet, ahol hajlamosak vagyunk feladni a küzdelmet. A kampányarcokat egy videószpotban, illetve egy háromrészes videó- és egy háromrészes cikksorozat keretein belül ismerhetik meg a nézők és az olvasók, melyek a plakátokkal párhuzamosan jelennek majd meg.
A kultúra mindig főnyeremény

A kultúra mindig főnyeremény

A múlt és a jelen magyar lírájának értékeire, örökérvényűségére, emellett a hagyománytisztelet és -megújítás szimbiózisára hívja fel a figyelmet a nemzeti lottótársaság költészet napi kampánya. A hazai kultúra támogatásában élen járó Szerencsejáték Zrt. idén április 11-én is egy exkluzív, ingyenesen látogatható programmal készült a magyar líra legfontosabb ünnepére azzal a céllal, hogy ismertebbé tegye a hazai fiatal szerzőket és alkotásaikat.
Ne gondold túl! – üzeni az Egyesület az Inklúzióért kampánya

Ne gondold túl! – üzeni az Egyesület az Inklúzióért kampánya

Szemléletformáló kampányt indított március 18-án az Egyesület az Inklúzióért (ismertebb nevén Egy Sima, Egy Fordított) azért, hogy beszélgetésre bátorítson és hidat építsen az ép és a speciális igényű emberek között. A koncepció és a megvalósítás mögött a Mediator reklámügynökség állt.
Nemzetközi díjakat nyert a magyar ügynökség

Nemzetközi díjakat nyert a magyar ügynökség

Négy platina díjat zsebeltek be a Lounge Group Szerencsejáték Zrt.-nek készített kampányai, a „Költészet napja” és a „TippmixPro - Tudjuk, mi a pálya” a dallasi Hermes Creative Awardson.
Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként

Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként

45 PR-ügynökség és kommunikációs szervezet fogott össze, hogy egy közös célért, az éghajlatváltozás elleni kampányon dolgozzon. Az Egyesült Nemzetek Fejlesztési Programjának (UNDP) ″Weather Kids″ kampánya március 21-én indult, és eddig több mint 80 országban jelent meg az összefogásnak köszönhetően.
1/30