2024. május 02. 15:27Szánj az olvasásra 3 percet!
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!” elnevezésű kampányának óriásplakátjaival, melyeken ezúttal nem dagadó izomzatú testépítők, hanem olyan példaképek szerepelnek, akik valamilyen egészségügyi krízishelyzetből a sport segítségével álltak fel. A hétköznapi emberek motiváló történeteinek fő tanulsága, hogy a súlyzós edzés és az annak során elsajátított szemlélet, küzdeni akarás és kitartás olyan élethelyzetekben is segíthet, ahol hajlamosak vagyunk feladni a küzdelmet. A kampányarcokat egy videószpotban, illetve egy háromrészes videó- és egy háromrészes cikksorozat keretein belül ismerhetik meg a nézők és az olvasók, melyek a plakátokkal párhuzamosan jelennek majd meg.
Marketing
2024. április 11. 13:20Szánj az olvasásra 2 percet!
A múlt és a jelen magyar lírájának értékeire, örökérvényűségére, emellett a hagyománytisztelet és -megújítás szimbiózisára hívja fel a figyelmet a nemzeti lottótársaság költészet napi kampánya. A hazai kultúra támogatásában élen járó Szerencsejáték Zrt. idén április 11-én is egy exkluzív, ingyenesen látogatható programmal készült a magyar líra legfontosabb ünnepére azzal a céllal, hogy ismertebbé tegye a hazai fiatal szerzőket és alkotásaikat.
Kultúra
2024. március 22. 19:57Szánj az olvasásra 2 percet!
Szemléletformáló kampányt indított március 18-án az Egyesület az Inklúzióért (ismertebb nevén Egy Sima, Egy Fordított) azért, hogy beszélgetésre bátorítson és hidat építsen az ép és a speciális igényű emberek között. A koncepció és a megvalósítás mögött a Mediator reklámügynökség állt.
Marketing