2024. március 29. 05:27Szánj az olvasásra 3 percet!
45 PR-ügynökség és kommunikációs szervezet fogott össze, hogy egy közös célért, az éghajlatváltozás elleni kampányon dolgozzon. Az Egyesült Nemzetek Fejlesztési Programjának (UNDP) ″Weather Kids″ kampánya március 21-én indult, és eddig több mint 80 országban jelent meg az összefogásnak köszönhetően.
Marketing
2024. március 20. 06:07Szánj az olvasásra 2 percet!
Az Országos Mentőszolgálat Alapítvány (OMSZA) friss felmérése alapján a nők kisebb eséllyel kapnak segítséget, ha nyilvános helyen eszméletlenül esnek össze. Pedig a hirtelen szívhalál őket is éppúgy érinti, mint a férfiakat. Fontos, hogy laikusként mindenkinek merjünk segítséget nyújtani, ezért legújabb kisfilmjükben Baláék (Csuja Imre, Thuróczy Szabolcs, Faragó András) ezúttal Timi (Oroszlán Szonja) vezetésével tanítják meg az újraélesztés egyszerű módját. A humor a megszokott, a cél ismét nemes, ám ezúttal a nőké a főszerep.
Média
2024. március 12. 15:13Szánj az olvasásra 3 percet!
A világon megtermelt élelmiszerek 1/3-át nem eszi meg senki, ami súlyos probléma mind a gazdasági, társadalmi és környezeti fenntarthatóság szempontjából. Mindeközben Európában a tamponok és betétek nagyjából 87%-a kerül hulladéklerakókba, ahol ezeknek a 90%-ban műanyagból készülő termékeknek a lebomlása akár 500 évig is eltarthat. A Munch és a This is Redy most egy különleges kampány segítségével szeretné felhívni a figyelmet erre a két sokszor tabunak számító globális problémára.
Marketing