2024. június 01. 05:27Szuchy BrigittaSzánj az olvasásra 3 percet!
A Post for Rent szakembere, Keresztessy Zoltán a 29. Digital-Media Hungary konferencián mutatta be, hogyan vált a TikTok a Z generáció elsődleges platformjává, és milyen hatása van ennek a társadalomra és a marketingre nézve.
Média
2024. május 15. 05:27Rónyai JúliaSzánj az olvasásra 3 percet!
A tartalomgyártás a monolit média kiváltsága volt, de mára mindenkinek elérhetővé vált. Az internet újraosztotta a lapokat, de kiből válhat értékes és tartósan értékelt influenszer? Puzsér Róbert szerint a felelős tartalomgyártó nem manipulálja, hanem kultúrálja a közönségét. Trendeken lovagolva könnyű felemelkedni, de elbukni is. A kritikus a Digital-Media Hungary konferencián elmondta, hogy hosszú távon az marad fenn, akinek erős közlése és saját identitása van.
Marketing
2024. április 04. 07:07Juhász MariannaSzánj az olvasásra 7 percet!
Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.
Interjúk