Puzsér Róbert: “A lájkot ingyen osztogatják, és annyit is ér!”

Puzsér Róbert: “A lájkot ingyen osztogatják, és annyit is ér!”

A tartalomgyártás a monolit média kiváltsága volt, de mára mindenkinek elérhetővé vált. Az internet újraosztotta a lapokat, de kiből válhat értékes és tartósan értékelt influenszer? Puzsér Róbert szerint a felelős tartalomgyártó nem manipulálja, hanem kultúrálja a közönségét. Trendeken lovagolva könnyű felemelkedni, de elbukni is. A kritikus a Digital-Media Hungary konferencián elmondta, hogy hosszú távon az marad fenn, akinek erős közlése és saját identitása van.
„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.
Ezrek követik a sommelier-influenszert

Ezrek követik a sommelier-influenszert

Egyre inkább felértékelődik nem csak a minőségi borok, de a jó sommelierek értéke is. A borok iránt érdeklődők széles köre azonban ma már nem elégszik meg azzal, hogy megmondják neki, melyik bor mihez jó, de szeretnének ők maguk is érteni egy kicsit a szakma csínját-bínját. Nekik nyújt segítséget videóival és érdekes tartalmaival Kovács Antal.
A hazai internetezők közel fele legalább egy influencert követ – 360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról

A hazai internetezők közel fele legalább egy influencert követ – 360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról

Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket? – csak néhány, az utóbbi időben egyre többeket foglalkoztató kérdés közül, amelyekre már pontos válaszokat lehet adni az IAB Hungary megbízásából a hazai influencerpiacról készített reprezentatív B2C- és a szakértői mélyinterjúkon alapuló B2B kutatás alapján, amelyekből kiadvány is készült.
Megjelentek a virtuális influenszerek, de vajon veszélyeztetik-e a valódiakat?

Megjelentek a virtuális influenszerek, de vajon veszélyeztetik-e a valódiakat?

Ázsiában már hódítanak, Európát még nem vették be a virtuális influenszerek - de ez csak idő kérdése. Jelenthetnek-e veszélyt a hús-vér társaikra nézve, vagy inkább a piac bővülését hozhatják magukkal? Farkas Dániel, a Star Network Influencer Ügynökség szakértője beszélt a témáról az idei Internet Hungary konferencián.
1/2