Nano influencerek stratégiai szerepe az élelmiszeriparban

Nano influencerek stratégiai szerepe az élelmiszeriparban

A digitalizáció korában, amit a gyorsan fejlődő technológiák és a folyamatosan változó fogyasztói preferenciák uralnak, az élelmiszeripar alapvető változásokon megy keresztül. Ennek az átalakulásnak az egyik kulcseleme a közösségi média, amely nemcsak a fogyasztói véleményeket és preferenciákat formálja, hanem ezeknek a változásoknak a fő hajtóereje is. Ebben a dinamikus környezetben a hagyományos marketing módszereket fokozatosan leváltják az innovatívabb és interaktívabb megoldások. Ezen belül különleges szerepet töltenek be a nano influencerek, akik ugyan kisebb, de annál elkötelezettebb követői csoportokkal rendelkeznek, így nagyszerű potenciált rejtenek a stratégiai és rendkívül hatékony marketing eszközök sorában.
A hazai internetezők közel fele legalább egy influencert követ – 360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról

A hazai internetezők közel fele legalább egy influencert követ – 360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról

Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket? – csak néhány, az utóbbi időben egyre többeket foglalkoztató kérdés közül, amelyekre már pontos válaszokat lehet adni az IAB Hungary megbízásából a hazai influencerpiacról készített reprezentatív B2C- és a szakértői mélyinterjúkon alapuló B2B kutatás alapján, amelyekből kiadvány is készült.
Az influencerek és AI újraírják az online marketing játékszabályait

Az influencerek és AI újraírják az online marketing játékszabályait

A technológiai fejlődés és a fogyasztói magatartás változása 2024-ben számos új lehetőséget teremt a márkák számára, hogy hatékonyabban kapcsolódjanak célközönséghez. A HubSpot több mint 1400 marketing szakember részvételével végzett globális felmérése szerint a rövid formátumú videók és az influencer marketing új mérföldkövet ér el az online marketingben, a mesterséges intelligencia pedig egyre nagyobb szerepet kaphat a hirdetések optimalizálása terén, segíthet előre jelezni a vásárlói viselkedéseket és hozzájárulhat a személyre szabott vásárlói élmény kialakításához.
Influencer Marketing az Élelmiszeriparban

Influencer Marketing az Élelmiszeriparban

A TERRITORY Influence frissen megjelent, „A közösségi hatás mesteri alkalmazása az élelmiszeriparban″ című útmutatója rávilágít az influencer marketing növekvő szerepére a fogyasztók vásárlási döntéseinek alakításában. A különböző adatforrások és tanulmányok elemzése kulcsfontosságú betekintést nyújt az élelmiszeripari márkák számára, amelyek olyan módszereket keresnek közönségük elérésére, amelyek lépést tartanak a korral.
2024 appmarketing trendjei - avagy hogyan tartsd a lépést?

2024 appmarketing trendjei - avagy hogyan tartsd a lépést?

2024 digitális dzsungelben a mobil alkalmazások fejlesztése és marketingje egyaránt hatalmas kihívások elé állít. Ha nem szeretnéd, hogy az alkalmazásod alulmaradjon az appok trendiségének versenyében, készülj tudatosan a változásokra!
1/39