Az influencer tartalmak hatása a fogyasztói szokásokra

Az influencer tartalmak hatása a fogyasztói szokásokra

A TERRITORY Influence ügynökség készített egy kutatást az e-kereskedelmi üzletek felhasználóinak vásárlási szokásairól. A kutatásban 24 549-en vettek részt 13 különböző országból, beleértve Magyarországot is, az életkoruk 18 és 86 év közötti. Az eredmények hangsúlyozzák a tartalmak hitelességének kulcsszerepét az e-kereskedelmi üzletek stratégiáiban.
InStyle Men of the Year 2023: Egy exkluzív este, ami nyomot hagyott

InStyle Men of the Year 2023: Egy exkluzív este, ami nyomot hagyott

InStyle Men Of The Year első díjátadó gáláján nem csak a díjazottak kerültek reflektorfénybe. A Starpath Agency fotósa egy különleges pillanatot is megörökített. Steiner Kristóf és párja, Nimi romantikus csókja az est egyik legmeghatározóbb pillanata volt.
Híres tech influenszer tesztelte a HONOR Magic V2-t

Híres tech influenszer tesztelte a HONOR Magic V2-t

JerryRigEverything videójából kiderül, hogy melyek a legvékonyabb és legkönnyebb hajlítható készülék belső elemei, mint például a fejlettebb zsanér és a dupla, vékony, szilícium-szén akkumulátorok.
Az inflációt vernék agyon az új közösségi platformon az influenszerek

Az inflációt vernék agyon az új közösségi platformon az influenszerek

Már 49 országban van jelen az új, egyre népszerűbb közösségi platform, mely sosem látott módon forradalmasítja vásárlási lehetőségeinket. A segítségével élménnyé válik a bevásárlás az online térben is, ráadásul olyan termékek is elérhetővé váltak, amelyekről eddig csak álmodtunk. Ebbe a trendbe szállnak most be influenszerek, akik eddig csak a közösségi oldalaikon népszerűsítették a luxustermékeket, nem kis felháborodást okozva ezzel jó néhány követőjüknek. Az Allyos, a közösségi platformok új generációja, ahová ingyen regisztrálhatunk profilt - akárcsak a Facebookon vagy a TikTokon - és tetszőleges árakon vásárolhatunk.
Influenszerek. Mind azok vagyunk?

Influenszerek. Mind azok vagyunk?

A technológiai fejlődés és a demokratizált tartalomkészítési eszközök egyre több ember számára teszik lehetővé, hogy alkotókká, és így influenszerekké váljanak. Ezt a növekedést a fiatalabb generáció is elősegíti, de ők már a hitelességet értékelik, a személyre szabott tartalmakat és a rokonszenves influenszereket. Ennek fényében lehet, hogy lassan mind influenszerekké válunk, vagy éppen már azok is vagyunk?
2/39