Az iProspect lett a Pernod Ricard médiaügynökségi partnere

Az iProspect lett a Pernod Ricard médiaügynökségi partnere

A világ egyik vezető alkoholipari nagyvállalata, a Pernod Ricard, a dentsu médiaügynökségét, az IProspectet választotta regionális médiaügynökségi partnerének. Az ügynökségi tendert követő döntés értelmében 2025 januárjától a iProspect látja el a világcég médiatervezési és médiavásárlási feladatait az Európát, a Közel-Keletet és Afrikát magában foglaló EMEA-régióban.
Az iProspect lett a Zalando globális médiaügynöksége

Az iProspect lett a Zalando globális médiaügynöksége

A Zalando, Európa egyik vezető divat- és életstílusplatformja a dentsu médiaügynökségét, az iProspectet választotta kizárólagos globális médiaügynökségének. A döntést tender előzte meg, amelynek célja az volt, hogy a különféle médiatevékenységek együttesen olyan ügynökség kezelésébe kerüljenek, amely képes erősíteni a különféle piacok együttműködését, és biztosítani a nemzetközi kampányok folyamatosságát.
Friss márkajegyekkel lép a piacra az új iProspect

Friss márkajegyekkel lép a piacra az új iProspect

A dentsu international ügynökségi csoport a hat vezető globális márkája egyikeként vezeti be az iProspectet, mely digitális fókuszú, end to end médiaügynökségként folytatja működését.
Az iProspect lett a Carlsberg Csoport médiaügynöksége

Az iProspect lett a Carlsberg Csoport médiaügynöksége

A Carlsberg Csoport, a világ egyik vezető sörgyártója a dentsu médiaügynökségét, az iProspectet választotta új globális médiaügynökségi partnerének.
A BMW az iProspectet választotta kizárólagos európai offline médiaügynökségének

A BMW az iProspectet választotta kizárólagos európai offline médiaügynökségének

A dentsu médiaügynöksége, az iProspect nyerte meg a BMW és a MINI európai offline médiaügynökségi tenderét azt követően, hogy a BMW Csoport közös ügynökségi megbízás alá vonta a két márka offline médiatevékenységét a stratégiaalkotástól a tervezésen keresztül a vásárlásig.