2023. november 24. 15:07Szánj az olvasásra 2 percet!
Egy hónapos online közlekedésbiztonsági kampányt indított a Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. gyermekek számára. A legnépszerűbb videómegosztó oldalon megnézhető hat animációs kisfilm a gyalogos közlekedési szabályok, a láthatóság, a passzív biztonsági berendezések, a közlekedési tábla típusai, a kerékpáros közlekedés és a közösségi közlekedés, valamint a segítségnyújtás témaköreit járja körbe kicsiknek szóló hangnemben és vizuális feldolgozásban. A HUMDA célja, hogy minél kevesebb közúti közlekedési baleset történjen, ezért időről időre minden korosztályt megszólít kampányaival az Ügynökség.
Marketing
2023. november 20. 12:05Szánj az olvasásra 3 percet!
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolgálata, az Internet Hotline (IH) november 20-án, a gyermekjogok világnapján szeretné felhívni a figyelmet arra, hogy a gyermekjogok a digitális térben is érvényesek, és e körben minden gyermeket megillet a biztonságos online környezethez való jog. Az IH 2011 óta több mint 17 000 bejelentést kezelt, amelyeknek egy része a nagyobb közösségimédia-felületeket érintette, ezért fontos eszköz a szolgálat kezében, hogy a partnerségnek köszönhetően az érintett platformok az IH jelzéseit prioritásként kezelik. A jogsegélyszolgálat azon dolgozik, hogy megelőzze és csökkentse az online ártalmak kockázatát, és segítséget nyújtson a bekövetkezett jogsértő helyzetek megoldásában.
E-volution
2023. október 25. 18:49Szánj az olvasásra 2 percet!
Mi az? Nem kötődik helyszínhez, gyorsabban terjed, mint a pletyka, minden hatodik tizenéves elszenvedője, de bármelyik gyermek érintettje lehet. A kérdésre választ ad a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legújabb kiadványa: a „Cyberbullying – Mást bántani nem menő”. Kutatások szerint minden hatodik 15–16 éves gyereknek volt már része online bántalmazásban, ezért kiemelten fontos a cyberbullying kérdéskörével foglalkozni.
Média