2023. november 04. 18:45Szánj az olvasásra 5 percet!
Svéd módszertan alapján az Atmedia és az RTL Saleshouse közös kutatása látványos adatokkal igazolta a mindig sejtett tényt: a YouTube-on, a Facebook-on és társaiknál megjelenő videó hirdetések kevésbé láthatóak a képernyőn, kevesebb időt tölt rajtuk a néző szeme, sokkal kisebb arányban aktivizálnak.
Marketing
2023. szeptember 14. 18:57Szánj az olvasásra 4 percet!
Egyes technológiai óriások, mint a nemrég Facebookról átkeresztelt Meta, a TikTok, vagy a Google hirdetéskezelési és marketing eszközeit (Meta Pixel, TikTok Pixel, Google Analytics) rengeteg hazai vállalkozás alkalmazza weboldalán annak érdekében, hogy hatékonyabban és célzottabban tudják elérni saját célközönségüket, illetve weboldal látogatóik tevékenységét elemezzék. Ma már nincs olyan marketing szakember, aki a fenti szolgáltatások közül legalább az egyiket ne ajánlaná saját ügyfeleinek. A Schönherr Hetényi Ügyvédi Iroda szakértői a veszélyekre hívják fel a figyelmet.
E-volution