2024. március 27. 14:27Szánj az olvasásra 3 percet!
A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat. A GLAMI, Európa egyik vezető divattechnológiai vállalatának friss riportja összegyűjtötte azt az 5 divattrendet, amelyek 2024-ben generációktól és szezontól függetlenül inspirálják a vásárlókat.
E-volution
2024. február 18. 11:13Szánj az olvasásra 3 percet!
A GLAMI divatkereső elmúlt években készült nemzetközi kutatásainak eredményei szerint folyamatosan nőtt az érdeklődés az európai fogyasztók körében a környezetbarát divattermékek iránt, de most az is kiderült, hogy a fenntarthatóság sokszor csak addig prioritás, amíg a vásárlóknak nem kell magasabb árat fizetni érte. Tovább árnyalja a képet, hogy a fogyasztók elsősorban nem a környezeti szempontok miatt, hanem az alacsony minőség miatt kerülik a fast fashion termékeket, és hogy a többség több ruhát és cipőt venne, ha anyagi forrásai megengednék.
E-kereskedelem