2024. május 29. 15:53Szánj az olvasásra 2 percet!
A Decathlonnál idén 9. alkalommal került megrendezésre a ‘Ready to play? Decathlon - 12 órás futás’ névre keresztelt belsős esemény, melynek célja, hogy egészséges életmódra és a mozgás szeretetére buzdítsák munkavállalóikat. Immár 2. éve, hogy a sportmárka megnyitotta ezt a kezdeményezést más munkáltató cégek, vállalatok számára is, hogy saját kereteiken belül rendezzék meg ezt a futóversenyt munkatársaik számára. Idén 512 Decathlonos munkavállaló összesen 2972 km-t futott, míg a kihívást elfogadó külsős cégeknél 570 munkavállaló 4295 km-t futott.
Human
2024. április 06. 18:41Szánj az olvasásra 2 percet!
Idén április 7-én rendezik meg a Marathon de Paris-t, melynek ismét a Schneider Electric a névadó szponzora. A vállalat számos olyan kezdeményezést támogat, amelyeknek célja a verseny környezeti hatásainak csökkentése, például a ruhák, az élelmiszerhulladék és egyéb, összegyűjtött anyagok újrahasznosítása révén.
Marketing
2023. augusztus 19. 07:37Szánj az olvasásra 2 percet!
Az első éjjel a futók harmada fejezte be a küzdelmet, de Lubics Szilviának egy pillanatig nem fordult meg a fejében, hogy feladja. Pedig a háromgyerekes fogorvost alig egy hónappal a verseny előtt műtötték melanómával.
Human