A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

Amikor a versenytársak az árakról beszélnek, akkor is érdemes a márkaépítésbe invesztálni – derült ki az Digital-Media Hungary konferencia fórumbeszélgetéséből.
A fogyasztók az időjárás szeszélyeihez igazodnak

A fogyasztók az időjárás szeszélyeihez igazodnak

Az Árukereső.hu legfrissebb adatai megmutatják, hogy a magyarok és a régió országai az aktuális időjárásra reagálva kerestek termékeket: először a hőség, majd a hideg ellen.
Az influencer tartalmak hatása a fogyasztói szokásokra

Az influencer tartalmak hatása a fogyasztói szokásokra

A TERRITORY Influence ügynökség készített egy kutatást az e-kereskedelmi üzletek felhasználóinak vásárlási szokásairól. A kutatásban 24 549-en vettek részt 13 különböző országból, beleértve Magyarországot is, az életkoruk 18 és 86 év közötti. Az eredmények hangsúlyozzák a tartalmak hitelességének kulcsszerepét az e-kereskedelmi üzletek stratégiáiban.
A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

Amikor a versenytársak az árakról beszélnek, akkor is érdemes a márkaépítésbe invesztálni – derült ki az Digital-Media Hungary konferencia fórumbeszélgetéséből.
Mindent visznek az okoseszközök: a fogyasztók 37%-a tervezi, hogy a következő egy évben több ilyen eszközt vásárol

Mindent visznek az okoseszközök: a fogyasztók 37%-a tervezi, hogy a következő egy évben több ilyen eszközt vásárol

A szórakoztató elektronikai cikkek és az okosjárművek népszerűsége áll a lista élén, az egészségügyi és otthoni biztonsági eszközök pedig 2024-ben várhatóan még közkedveltebbé válnak.
1/9