Az influencer tartalmak hatása a fogyasztói szokásokra

Az influencer tartalmak hatása a fogyasztói szokásokra

A TERRITORY Influence ügynökség készített egy kutatást az e-kereskedelmi üzletek felhasználóinak vásárlási szokásairól. A kutatásban 24 549-en vettek részt 13 különböző országból, beleértve Magyarországot is, az életkoruk 18 és 86 év közötti. Az eredmények hangsúlyozzák a tartalmak hitelességének kulcsszerepét az e-kereskedelmi üzletek stratégiáiban.
Online kereskedők figyelem: ha pénzt kértek visszaküldéskor, a legjobb fogyasztót jó eséllyel elvesztitek

Online kereskedők figyelem: ha pénzt kértek visszaküldéskor, a legjobb fogyasztót jó eséllyel elvesztitek

Akár kedvenc márkájukat is készek elhagyni a vásárlók, ha fizetniük kell a rendelt termék visszaküldéséért – állapítja meg az SAP Emarsys legújabb kutatása. A kereskedők hosszú távon jobban járnak, ha megszüntetik a vásárlók elé gördített akadályokat, különben elvesztik leghűségesebb vevőiket. A tapasztalatok szerint, aki erre odafigyel, nem feltétlenül kell több visszáru megbízást kezeljen, viszont sokat tesz a vásárlói lojalitás megőrzéséért. Az SAP Emarsys felmérése a magyar piac számára is fontos tanulságokkal szolgálhat.
Recessziós hatás: többen vesznek újracsomagolt termékeket az eMAG-nál

Recessziós hatás: többen vesznek újracsomagolt termékeket az eMAG-nál

Az elmúlt 12 hónapban közel 25 százalékkal több újracsomagolt terméket vásároltak az eMAG ügyfelei, mint egy évvel korábban. Az új termékeknél kedvezőbb árú, de azonos jótállási és visszaküldési feltételekkel kínált áruknak minden évben jellemzően decemberben, januárban és februárban van szezonja, forgalmuk azonban a tavalyi rezsicsökkentés változásával kapcsolatos kormánybejelentések nyomán is megugrott.
Glami.hu: ezek a legkeresettebb plus size ruházatot kínáló divatmárkák Magyarországon

Glami.hu: ezek a legkeresettebb plus size ruházatot kínáló divatmárkák Magyarországon

Az elmúlt néhány évben egyre több márka vált a befogadóbb, sokszínűbb és kevésbé diszkriminatív divatvilág szószólójává. De vajon elég-e ez a vásárlók bizalmának megnyeréséhez? A GLAMI legfrissebb felmérésének keretében 9 európai ország között Magyarországon is megkérdezték a fogyasztókat a témával kapcsolatos gondolataikról.
NMHH: fontos a fogyasztói tudatosság megerősítése

NMHH: fontos a fogyasztói tudatosság megerősítése

Az elmúlt években jelentősen változó fogyasztói szokásokat egyszerre befolyásolja a technológiai háttér folyamatosan gyorsuló fejlődése, az elérhető infokommunikációs szolgáltatások körének bővülése, valamint a médiatartalom jellege, minősége és hozzáférése. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a március 15-i fogyasztóvédelmi világnap alkalmából összegyűjtötte azokat a platformokat, amelyek segíthetnek a tudatos döntések meghozatalában, legyen szó edukációról vagy netsebességet, elektroszmogot mérő szolgáltatásról, illetve a távközlési, postai szolgáltatásokat összehasonlító felületekről.
2/9