Online kereskedők figyelem: ha pénzt kértek visszaküldéskor, a legjobb fogyasztót jó eséllyel elvesztitek

Online kereskedők figyelem: ha pénzt kértek visszaküldéskor, a legjobb fogyasztót jó eséllyel elvesztitek

Akár kedvenc márkájukat is készek elhagyni a vásárlók, ha fizetniük kell a rendelt termék visszaküldéséért – állapítja meg az SAP Emarsys legújabb kutatása. A kereskedők hosszú távon jobban járnak, ha megszüntetik a vásárlók elé gördített akadályokat, különben elvesztik leghűségesebb vevőiket. A tapasztalatok szerint, aki erre odafigyel, nem feltétlenül kell több visszáru megbízást kezeljen, viszont sokat tesz a vásárlói lojalitás megőrzéséért. Az SAP Emarsys felmérése a magyar piac számára is fontos tanulságokkal szolgálhat.
Recessziós hatás: többen vesznek újracsomagolt termékeket az eMAG-nál

Recessziós hatás: többen vesznek újracsomagolt termékeket az eMAG-nál

Az elmúlt 12 hónapban közel 25 százalékkal több újracsomagolt terméket vásároltak az eMAG ügyfelei, mint egy évvel korábban. Az új termékeknél kedvezőbb árú, de azonos jótállási és visszaküldési feltételekkel kínált áruknak minden évben jellemzően decemberben, januárban és februárban van szezonja, forgalmuk azonban a tavalyi rezsicsökkentés változásával kapcsolatos kormánybejelentések nyomán is megugrott.
Az akciók állnak a vásárlók kívánságlistájának élén az idei ünnepi szezonban

Az akciók állnak a vásárlók kívánságlistájának élén az idei ünnepi szezonban

A kiskereskedők a technológia segítségével optimalizálják az árképzést és a készleteket, hogy megfeleljenek a fogyasztói igényeknek.
NMHH: fontos a fogyasztói tudatosság megerősítése

NMHH: fontos a fogyasztói tudatosság megerősítése

Az elmúlt években jelentősen változó fogyasztói szokásokat egyszerre befolyásolja a technológiai háttér folyamatosan gyorsuló fejlődése, az elérhető infokommunikációs szolgáltatások körének bővülése, valamint a médiatartalom jellege, minősége és hozzáférése. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a március 15-i fogyasztóvédelmi világnap alkalmából összegyűjtötte azokat a platformokat, amelyek segíthetnek a tudatos döntések meghozatalában, legyen szó edukációról vagy netsebességet, elektroszmogot mérő szolgáltatásról, illetve a távközlési, postai szolgáltatásokat összehasonlító felületekről.
Hogyan szolgáljuk ki a fenntarthatóság iránt elkötelezett fogyasztót?

Hogyan szolgáljuk ki a fenntarthatóság iránt elkötelezett fogyasztót?

Egyre tudatosabbak a vásárlók a környezeti, társadalmi felelősségvállalás terén a KPMG szerint.
2/9