Az Instagramtól a Zing Burgerig

Az Instagramtól a Zing Burgerig

Újabb beszámoló az Evolution Konferenciáról, ezúttal Halaska Gábor tollából.
Automatizált médiaelemzés: szavak és érzelmek a közösségi médiában

Automatizált médiaelemzés: szavak és érzelmek a közösségi médiában

Kinek áldás, kinek átok, egy biztos: a közösségi média elterjedése óta felértékelődtek a fogyasztói vélemények.
Mi kell ahhoz, hogy egy online csoport tagjai folyamatosan aktívak legyenek?

Mi kell ahhoz, hogy egy online csoport tagjai folyamatosan aktívak legyenek?

Csoportot létrehozni nem is annyira nehéz, de fenntartani hosszú éveken keresztül...
A vásárlók idén tapasztalhatják meg először igazán, hogy mit is jelent a mesterséges intelligencia

A vásárlók idén tapasztalhatják meg először igazán, hogy mit is jelent a mesterséges intelligencia

Az MI alakítja át a vevőutat és fokozza a bolti hatékonyságot is.
Adatvezérelt döntéshozatal: milyen az ideális Super Bowl meccsnézés az internetezők szerint?

Adatvezérelt döntéshozatal: milyen az ideális Super Bowl meccsnézés az internetezők szerint?

A Neticle az internetezők véleményét megvizsgálva mutatta be az Evolution konferencián, hogyan is képzeljük el az ideális Super Bowl-nézést.
1/9