Az egészségmegőrző szemléletű orvoslás elterjedését segítheti a digitalizáció

Az egészségmegőrző szemléletű orvoslás elterjedését segítheti a digitalizáció

Az egészségügyi szektorban zajló szemléletváltás egyre inkább kedvez az olyan, akár távolról is vezérelhető, virtuális megoldásoknak, melyekkel a páciensek maguk is tehetnek egészségük megőrzéséért. A meglévő rendszerekbe integrált digitális eszközök támogathatják a preventív célokat, az átláthatóbb kezeléseket és a hatékonyabb utánkövetést is, amennyiben sikerül megtalálni a technológia és az emberi erőforrások közti megfelelő egyensúlyt – derült ki a Deloitte legújabb tanulmányából.
A változó igényeket kielégítő otthonok és a mentális egészség kapcsolatára fókuszál a VELUX Cégcsoport őszi kampánya

A változó igényeket kielégítő otthonok és a mentális egészség kapcsolatára fókuszál a VELUX Cégcsoport őszi kampánya

Az egyre rövidülő nappalok és az egyre borúsabb idő beköszöntével felértékelődik az egészséges életmód, épp úgy, ahogyan az energiahatékonyság kérdésköre is. A megfelelő mennyiségű fény és jó minőségű levegő elengedhetetlen ahhoz, hogy megőrizzük testi és lelki egészségünket, ráadásul egy jól megválasztott nyílászáró a pénztárcánkat is kímélheti. Otthonunk és mentális egészségünk kapcsolatában szintén fontos faktor az, ahogyan életterünk időről időre átalakul családunk változó igényeihez igazodva. A VELUX Cégcsoport elkötelezett a mentális és fizikai jólét megőrzésének támogatása mellett, őszi kampányával pedig a vállalat kiemelt figyelmet is fordít a témára.
Önutálattól lehet sikertelen a fogyás

Önutálattól lehet sikertelen a fogyás

Javában tombol a nyár és a strandszezon, sokaknak azonban ez az év leggyötrelmesebb időszaka. Ők azok, akik előre rettegnek a nyártól, amikor fürdőruhát kell húzniuk és mások előtt megmutatni a testüket.
Egészség és klíma: több bajra gyógyír, mint gondolnád

Egészség és klíma: több bajra gyógyír, mint gondolnád

Manapság már nem csupán a nagy melegben, hanem egész évben kulcsfontosságú az otthoni légkondicionálás, ám kevesen tudják, hogy a berendezés használata nem csak a komfort-érzetünket emeli, de akár az egészségi állapotunkon is javíthat.
A magyarok fogékonyak a legkevésbé az egészségügyi reklámokra Kelet-Közép-Európában

A magyarok fogékonyak a legkevésbé az egészségügyi reklámokra Kelet-Közép-Európában

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat a napokban közzétette átfogó kelet-közép-európai tanulmányát a régió egészségügyi helyzetéről. Az elemzés szerint az érintett országokban jelentősen megnőtt a vény nélkül kapható gyógyszerek iránti igény a pandémia előtti időszakhoz képest, miközben a növekvő költségérzékenység miatt a fogyasztók egy része a márkázatlan termékek felé fordult.
4/11