A Magyar Telekom egy több országra kiterjedő megállapodás részeként együttműködést jelentett be a Netflix-szel

A Magyar Telekom egy több országra kiterjedő megállapodás részeként együttműködést jelentett be a Netflix-szel

A Deutsche Telekom és a Netflix között létrejött, több országra kiterjedő partnerség részeként a Magyar Telekomnál is elérhető lesz a streaming platform, így még tovább bővül a szolgáltató változatos tartalmi kínálata. A Telekom ügyfelei az előfizetésük keretében rendelhetik majd meg a Netflix szolgáltatásait.
A FIFA és a Visa meghosszabbította globális együttműködését, amely kiterjed a 2026-os FIFA labdarúgó-világbajnokságra is

A FIFA és a Visa meghosszabbította globális együttműködését, amely kiterjed a 2026-os FIFA labdarúgó-világbajnokságra is

A FIFA örömmel jelenti be, hogy a digitális fizetések terén világelső Visa (NYSE: V) meghosszabbította hivatalos FIFA-partnerségét. A megújított, 2026-ig szóló megállapodás lehetővé teszi, hogy a Visa és a FIFA elősegítse a labdarúgás fejlődését, valamint támogassa a sportolókat, szurkolókat és ügyfeleket az ifjúsági, strandfoci- és FIFAe-rendezvények izgalmas programján keresztül. Az együttműködés csúcspontja a FIFA történetének eddigi legnagyobb labdarúgó-világbajnoksága 2026-ban.
Együttműködik a Siemens és az Intel

Együttműködik a Siemens és az Intel

A világon egyre nagyobb a kereslet a chipek iránt, és ehhez hatékony, ugyanakkor fenntartható félvezető gyártási megoldásokra van szükség. Ez nem csupán a gyártósorokra vonatkozik, hanem a tervezés, a működés és az újrafeldolgozás minden területére. Így a fejlett félvezető gyártás hatékonyságának és fenntarthatóságának növelése érdekében írt alá szándéknyilatkozatot a Siemens és az Intel Corporation.
A Kia és az Addig együttműködésében indult Magyarországon az első, LG tévékre dedikált CTV megjelenés

A Kia és az Addig együttműködésében indult Magyarországon az első, LG tévékre dedikált CTV megjelenés

Az automatizált hirdetési technológiákra specializálódott Addig és a Kia együttműködésének eredményeként indult el Magyarországon az első, LG televíziókra dedikált connected TV (CTV) kampány. A magyar piacon több mint 1,1 millió LG készülék érhető el, melyek kiváló minőségű kijelzőikkel és smart TV funkcionalitásukkal ideális platformot kínálnak a hirdetők számára, hogy hatékonyan és közvetlenül érjék el a felhasználókat otthonukban. A kampány során a reklámok egyedülálló módon integrálódnak a TV-k homescreenjébe, látványos, reklámzajmentes megjelenést biztosítva.
A Széchenyi István Egyetemben talált együttműködő partnerre a Készenléti Rendőrség

A Széchenyi István Egyetemben talált együttműködő partnerre a Készenléti Rendőrség

Együttműködési megállapodást írt alá a Széchenyi István Egyetem és a Készenléti Rendőrség (KR) ünnepélyes keretek között január 25-én a győri campuson. Ennek középpontjában a szakmai tapasztalatok kölcsönös megosztása áll, melynek részeként a KR Költségvetési Igazgatósága és a Nemzeti Nyomozó Iroda (NNI) gyakorlati tudásával gazdagítja az oktatást, míg a felsőoktatási intézmény kutatásaival járul hozzá partnere tevékenységéhez.
2/4