Átrendeződik a mobilpiac: új készülékek helyett a prémium felújított telefonokat keresik a vásárlók

Átrendeződik a mobilpiac: új készülékek helyett a prémium felújított telefonokat keresik a vásárlók

Egyre kevesebb új mobil talál gazdára, míg a felújított készülékek eladása folyamatosan nő - derül ki a CCS Insights 2023 első negyedévét vizsgáló friss tanulmányából. A kutatás megállapításai szerint a vásárlók főleg spórolási és környezetvédelmi szempontból is egyre többen részesítik előnyben a felújított készülékeket, melyek közül az újszerű állapotú, prémium kategóriás modellek a legnépszerűbbek, amilyen például az iPhone 12. A Rejoy.hu forgalmi adatai szerint a nyári “holtszezon” alatt is folyamatosan nő a felújított készülékek eladása, az eMAG befektetését élvező startup az idei nyarat éves forgalmi rekorddal indította.
Ventilátor helyett már klímában gondolkodnak a vásárlók

Ventilátor helyett már klímában gondolkodnak a vásárlók

Az első kánikulai héten megháromszorozódott az eMAG-nál a léghűtő eszközök iránti kereslet, és a legnagyobb mértékű növekedést nem az egyszerű ventilátorok, hanem a klímaberendezések generálták. Utóbbiakból már nem ritka, hogy kettőt is rendelnek egy lakásba.
Felfújható medence, LEGO és Playstation a gyereknap slágerei az eMAG-nál

Felfújható medence, LEGO és Playstation a gyereknap slágerei az eMAG-nál

Az elmúlt napok esős időjárása ellenére összességében jól fogynak az eMAG-nál az olyan kültéri játékok, mint a felfújható minimedence, vagy a több személyes gyerekhinta. Természetesen a videojátékok és kiegészítőik is népszerűek ebben az időszaknak: az eMAG ügyfelei inkább a lemezen megvehető játékokat preferálják a digitális letöltőkódok helyett, ezekből is az akciós címek a legnépszerűbbek.
Kiválik a Vatera az eMAG-ból, a cégcsoport tovább erősíti fókuszát a helyi e-kereskedelemben

Kiválik a Vatera az eMAG-ból, a cégcsoport tovább erősíti fókuszát a helyi e-kereskedelemben

Továbbra is a magyarországi bővülésre és növekedésre fókuszál az eMAG: új vásárlók és új Marketplace partnerek bevonására, akik kiaknázhatják azokat az előnyöket, amelyeket a Extreme Digitallal 2019-ben megkezdett egyesülése óta a szolgáltatások, technológia és infrastruktúra fejlesztésében elért a vállalat. Ezzel összhangban az eMAG a mai napon bejelentette, hogy a Vatera online piactér kiválik a cégcsoportból és Várkonyi Balázs, illetve Kelemen Gyula, az Extreme Digital alapítói veszik azt át. A két szakember az Extreme Digital-eMAG Kft-beli üzletrészeik értékesítését követően a Vatera többségi tulajdonosaiként vezetik majd a céget és koordinálják a jövőbeli fejlesztéseket. A tranzakció várhatóan 2023 augusztusában zárul majd le.
Lovas Tamás az eMAG új marketingigazgatója

Lovas Tamás az eMAG új marketingigazgatója

Sportszerekkel foglalkozó áruházlánctól érkezett az eMAG Magyarország új marketingigazgatója - Lovas Tamás feladata lesz, hogy a márkát a vásárlók mellett a potenciális Marketplace kereskedőpartnerek számára is láthatóbbá tegye. A külső kereskedők bevonása ugyanis elengedhetetlen a vásárlói igények minél magasabb fokú kielégítése érdekében.
4/16