Már lehet szavazni a 2021-es Ország Boltja díj jelöltjeire

Már lehet szavazni a 2021-es Ország Boltja díj jelöltjeire

Idén is keresik az ország legjobb webshopját.
Közép-Kelet-Európa az optimális exportcélpont a magyar webáruházak számára

Közép-Kelet-Európa az optimális exportcélpont a magyar webáruházak számára

A visegrádi országoknak van piaca a magyar termékeknek, állítja a nemzetközi e-logisztikai cég.
E-kereskedelem: a többcsatornás értékesítés a nyerő

E-kereskedelem: a többcsatornás értékesítés a nyerő

A koronavírus-világjárvány kihívásaira válaszoltak a kereskedők.
A visegrádi országokba kellene exportálniuk a magyar e-commerce cégeknek

A visegrádi országokba kellene exportálniuk a magyar e-commerce cégeknek

A sikerhez azonban el kell felejteniük a külföldi üzletkötés régi szokásait.
Tarol az online vásárlás

Tarol az online vásárlás

Régóta találgatják a szakértők, hogy vajon mit hoz majd az új évtized a dinamikusan fejlődő e-kereskedelem területén, az idei év eseményei azonban minden előzetes elképzelést felülmúltak. Míg a világjárvány számos szektort küldött a padlóra hazánkban is, azok a cégek, melyek sikeresen fel tudták venni az online értékesítés száguldó tempóját, nagyot nyertek: a pandémiának köszönhetően az aktív felnőtt lakosság harmada kapcsolódott be az e-kereskedelembe. Legyen szó ételkiszállításról, barkácseszközökről vagy sportruházatról, fókuszba került a személyre szabott vásárlói élmény és az ehhez nélkülözhetetlen technológiai fejlesztések. Chatbot, mesterséges intelligencia, kiterjesztett valóság – mi kell egy sikeres webshophoz ma?
3/11