2024. április 18. 08:57Szánj az olvasásra 3 percet!
Újrahasznosított kávézaccból készített utcai cipőt a Nespresso és a Zèta nevű francia divat-startup, hogy ezzel is felhívják a figyelmet a kávékapszulák szelektív gyűjtésének és újrahasznosításának fontosságára. A limitált kiadású cipőkollekciót a zéró hulladékkibocsátás és az ökodizájn alapelvei, illetve a francia stílus inspirálták. A Nespresso a Hublot, a Caran d´Ache, a Vélosophy és a Pannonhalmi Főapátság után újabb ikonikus kollaborációval mutatja be, hogyan kelhetnek új életre az újrahasznosított Nespresso kávékapszulák.
Marketing
2024. március 21. 15:49Szánj az olvasásra 3 percet!
Grafikai pályázatot indít a víz világnapja alkalmából Magyarország elsőszámú újrahasználható pohár rendszere, a Cup Revolution. A VÍZió néven meghirdetett verseny nyertes alkotásai rákerülhetnek a klubokban és rendezvényeken széles körben elérhető félliteres RevoCupokra, ezzel is ösztönözve a fiatalokat a környezettudatosságra, a tudatos vízhasználatra és a tartós műanyagpoharak újrahasználatára. A szervezők április 12-ig várják a pályázatokat, melyekkel értékes díjakat is nyerhetnek a résztvevők.
Marketing
2023. október 08. 18:37Szánj az olvasásra 2 percet!
Nyáron már harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan Magyarország a műanyagmentes júliushoz. Tavaly a hazai piacon elsőként vezették ki az egyszerhasználatos műanyagzacskókat, az úgynevezett rollbageket az áruházakból, az idei kampányban pedig egy papírtáska-tervező dizájnpályázatot hirdettek meg a fenntartható életmód népszerűsítésére. A pályaműveket Alföldi Róbert vezetésével szakmai zsűri bírálta el, az eredményhirdetés sajtótájékoztatóján pedig a nyertes művek és alkotóik bemutatása mellett a vásárlók már birtokba is vehették a győztes dizájnnal legyártott papírtáskákat, amelyeket kizárólag a sajtóeseményen a győztes dizájner és Alföldi Róbert dedikált.
Marketing