Így veszi át a kreatív csapatok munkáját a jövőben a mesterséges intelligencia

Így veszi át a kreatív csapatok munkáját a jövőben a mesterséges intelligencia

Szakdolgozatot ír, megadott információk alapján PR-cikkeket kreál, valamint a személyiségi jogokat veszélyeztető módon képes megteremteni és leutánozni bárki kép- és hangmását: a mesterséges intelligencia rohamtempóban fejlődik, nem véletlen, hogy jó pár szakág dolgozói aggodalommal tekintenek a jövőbe, hiszen a munkájuk is veszélyben lehet. Az idei Digital-Media Hungary konferencián Major Zoltán, a nemzetközi piacon működő japán Dentsu reklám- és PR részvénytársaság hazai kreatív igazgatója részletesen kifejtette, hogyan végezték el az MI-vel egy teljes kreatív csapat munkáját.
Globálisan 4,6 százalékkal bővülhet jövőre a reklámpiac

Globálisan 4,6 százalékkal bővülhet jövőre a reklámpiac

A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 752,8 milliárd dollárt, ami 4,6 százalékos bővülést jelent az előző évi 719,8 milliárd dollárral szemben – áll a dentsu globális kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ közel 60 országára kiterjedő előrejelzésében. A hazai reklámpiac növekedési üteme akár a duplája is lehet a világátlagnak.
A magyarok fogékonyak a legkevésbé az egészségügyi reklámokra Kelet-Közép-Európában

A magyarok fogékonyak a legkevésbé az egészségügyi reklámokra Kelet-Közép-Európában

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat a napokban közzétette átfogó kelet-közép-európai tanulmányát a régió egészségügyi helyzetéről. Az elemzés szerint az érintett országokban jelentősen megnőtt a vény nélkül kapható gyógyszerek iránti igény a pandémia előtti időszakhoz képest, miközben a növekvő költségérzékenység miatt a fogyasztók egy része a márkázatlan termékek felé fordult.
Pozitív jövőképre van igény - ez alakítja a márkaépítés kreatív trendjeit idén

Pozitív jövőképre van igény - ez alakítja a márkaépítés kreatív trendjeit idén

A Dentsu Creative „The Futures Less Traveled ” címmel tette közzé jelentését a 2024-re várható kreatív trendekről. A nemzetközi ügynökségi hálózat stratégiával és jövőkutatással foglalkozó szakértői által összeállított előrejelzés iparági példákkal és számadatokkal gazdagon illusztrált formában tárja fel a remény erejét egy változékony világban.
A Dentsu bemutatta a 2024-es év fő médiatrendjeit

A Dentsu bemutatta a 2024-es év fő médiatrendjeit

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat idén is közzétette immár hagyományosnak számító elemzését a következő évre várható médiatrendekről. A „The Pace of Progress” címet viselő kiadvány, amelynek összeállításában a dentsu médiaügynökségeinek, a Carat, a dentsuX, illetve az iProspect cégeknek a szakemberei vettek részt a világ minden tájáról, tíz fő médiaipari tendenciát vizsgál, amelyek három átfogó témakör köré csoportosíthatók: (1) a generatív mesterséges intelligencia (AI) kihasználása a növekedésben, (2) a bevételszerzési verseny erősödése, illetve (3) az etikus gazdasági elvek követése.
1/4