Órarend chatbotot indított a szegedi egyetem

Órarend chatbotot indított a szegedi egyetem

Nem csak a diák hibája lehet, ha késve vagy egyáltalán nem érkezik meg egy-egy órára.
Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?
Csak a jó online ügyfélélménnyel lehetsz sikeres

Csak a jó online ügyfélélménnyel lehetsz sikeres

Az interneten vásárlók 64 százaléka hagyja el azonnal az általa böngészett webshopot, ha elakad és rövid időn belül nem kap segítséget.
A szintetikus médiától az etikus csetbotokig: így zajlik az ember újradefiniálása a mesterséges intelligencia segítségével

A szintetikus médiától az etikus csetbotokig: így zajlik az ember újradefiniálása a mesterséges intelligencia segítségével

Ha valaki úgy érzi, hogy irányítani, manipulálni akarják, az általában ellenállást szül – egy felnőttnél ugyanúgy, mint a gyerekek esetében. Egy új technológiával történő találkozáskor az emberek egyik első reakciója általában a bizalmatlanság, a bizonytalanság vagy akár a félelem, ami teljesen jogos – de a történet nem ér itt véget. Fehér Katalin újmédia és társadalmi-kulturális MI kutatót kérdeztük.
Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?
1/10