A Google megalkotta az egészségügy számára a ChatGPT-szerű chatbotját

A Google megalkotta az egészségügy számára a ChatGPT-szerű chatbotját

MedPaLM néven mutatta be a Google a Google Research és leányvállalata, a DeepMind közös, mesterséges intelligencián alapuló fejlesztését, a nyílt forráskódú, orvosi célokra szánt nagyméretű fejlesztését. Ez egyesíti a HealthSearchQA-t, az online keresett orvosi kérdések új, szabadon megválaszolható adathalmazát hat további, nyílt kérdés-felelet adathalmazzal, amelyek orvosszakmai vizsgálatokat, kutatásokat és fogyasztói lekérdezéseket tartalmaznak.
Bízhatunk-e új digitális kollégáinkban? Nyitás a mesterséges intelligencia felé

Bízhatunk-e új digitális kollégáinkban? Nyitás a mesterséges intelligencia felé

A mesterséges intelligenciával vezérelt döntéshozatal értéke mára megkérdőjelezhetetlen, sokszor azonban felmerül a kérdés: hogy lehet a leghatékonyabban kiaknázni a benne rejlő lehetőségeket? Ezen opciók maximális kihasználása ugyanis gyakran az MI-be vetett bizalom függvénye. A Deloitte Tech Trends elemzése szerint 2023 egyik kiemelt trendje a megbízható MI.
Mesterséges intelligenciával működő chatbot segíti mától a hazai pályaváltókat

Mesterséges intelligenciával működő chatbot segíti mától a hazai pályaváltókat

A Codecool programozóiskola ügyfélszolgálata is a Talk-a-Bot rendszerét használja.
Átverésekhez is használhatják ezt a népszerű programot

Átverésekhez is használhatják ezt a népszerű programot

Hatalmas sikernek örvend az OpenAI vállalat által novemberben bemutatott ChatGPT elnevezésű chatbot. A mesterséges intelligencián alapuló természetes nyelvi feldolgozó eszközzel már közel emberi beszélgetéseket folytathatunk, ám sokan inkább dolgozatok, e-mailek, dalszövegek vagy akár kódok írására használják a programot.
Az üzenetküldés előnyei a vállalkozások számára

Az üzenetküldés előnyei a vállalkozások számára

Az elmúlt néhány évben számos megszokott üzleti tevékenység megszakadt és a prioritások eltolódtak, ezért az ügyfélkapcsolattartás fontosabbá vált, mint valaha. Az üzenetküldő alkalmazások számtalan olyan funkciót kínálnak, amelyek megkönnyítik és kényelmessé teszik az ügyfélkapcsolattartást mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára, még a legnehezebb helyzetekben is.
1/12