A kémia fétise – a toborzás jövőjének dilemmái

A kémia fétise – a toborzás jövőjének dilemmái

A toborzás, a digitalizáció és az automatizáció a személyesség kiváltásával sokkal inkább már a jelen, mint a jövő. Schall Krisztina, a BrandCruiter alapítója meggyőző cikkben ad képet a valóságról.
Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?
Rejtegetett szuperhősök – az ügyfélszolgálatok kiaknázatlan lehetőségei

Rejtegetett szuperhősök – az ügyfélszolgálatok kiaknázatlan lehetőségei

Ekler Ágnessel az ügyfélszolgálatok átalakulásáról, a digitális technológiák és a személyes kapcsolatok fontosságról beszélgettünk.
Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?
Csak a jó online ügyfélélménnyel lehetsz sikeres

Csak a jó online ügyfélélménnyel lehetsz sikeres

Az interneten vásárlók 64 százaléka hagyja el azonnal az általa böngészett webshopot, ha elakad és rövid időn belül nem kap segítséget.
1/10