Cégvezetési dilemmák 2023. II./VIII. Podcastajánló – Gellért Balázs

Cégvezetési dilemmák 2023. II./VIII. Podcastajánló – Gellért Balázs

Az idei Digital-Media Hungary konferencia kapcsán cégvezetőket szólaltattunk meg arról, hogy mit gondolnak az idei évről. Továbbá megkérdeztük őket, hogy mit adott nekik a digitalizáció, hogyan tekintenek a marketingre, mit tartanak az idei év bullshitjének, és mennyire támaszkodnak az ügyfelektől szerzett adataikra? De sok más kérdést is feltettünk nekik.
Cégvezetési dilemmák 2023. I./VIII. Podcastajánló – Dr. Túri Péter

Cégvezetési dilemmák 2023. I./VIII. Podcastajánló – Dr. Túri Péter

Az idei Digital-Media Hungary konferencia kapcsán cégvezetőket szólaltattunk meg arról, hogy mit gondolnak az idei évről. Továbbá megkérdeztük őket, hogy mit adott nekik a digitalizáció, hogyan tekintenek a marketingre, mit tartanak az idei év bullshitjének, és mennyire támaszkodnak az ügyfelektől szerzett adataikra? De sok más kérdést is feltettünk nekik.
Stagnáló piacon az adtech megoldásokkal előzhetnek a hatékony cégek

Stagnáló piacon az adtech megoldásokkal előzhetnek a hatékony cégek

A jó mérhetőség illúzióját áruló globális platformok árazásának nem lesz érdemi hatása a magyar médiafelületek iránti keresletre – mondta el interjúnkban Gulyás János, a Wavemaker ügyvezető igazgatója, a Magyar Reklámszövetség elnöke.
Az élethelyzeteket rugalmasan kezelő cégnél maradnak sokáig a kollégák

Az élethelyzeteket rugalmasan kezelő cégnél maradnak sokáig a kollégák

A fiataloknak biztosított többletszabadsággal berobbant a köztudatba az Eisberg Hungária Kft.-t vezető Gazsi Zoltán. Ezen felül is sokat tesznek, hogy a kollégáik minél tovább szeressenek náluk dolgozni.
Az előrelátó vállalkozók válságban is növekedni tudnak Interjú Király Mártival

Az előrelátó vállalkozók válságban is növekedni tudnak Interjú Király Mártival

A magyar kkv-k tulajdonosainak tudatosabban kellene a válságban fontos likviditásra figyelniük Király Márti, a MetLife biztosító prémium pénzügyi szakértője szerint. Interjúnkból az is kiderül, hogyan tudják a vállalkozók a kulcsembereiket hatékonyan megtartani hosszú távon.
3/7